Auto Golf IV 1.9 tdi ajm, program na około 155km i 350nm. Brak kata, zaślepiony egr i wyłączony, wyłączony przepływomierz. Reszta seria.
LOGI z października kiedy wszystko było ok, tylko problem z odpalaniem po kilkugodzinnym postoju. statyczne 001 http://vaglog.pl/log_188293.html 004 http://vaglog.pl/log_188294.html 008 http://vaglog.pl/log_188295.html 011 http://vaglog.pl/log_188296.html 018 http://vaglog.pl/log_188297.html 023 http://vaglog.pl/log_188298.html dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_188299.html 003 http://vaglog.pl/log_188300.html 004 http://vaglog.pl/log_188301.html 008 http://vaglog.pl/log_188302.html 010 http://vaglog.pl/log_188303.html 011 http://vaglog.pl/log_188304.html 003 011 http://vaglog.pl/log_188305.html 010 011 http://vaglog.pl/log_188306.html 003 008 011 http://vaglog.pl/log_188307.html
Potem z vacum ciekła ropa, padł czujnik temp płynu więc wymieniłem czujnik temp oraz vacum na boscha 2008.
Od tamtej pory spalanie wzrosło, dymi w całym zakresie obrotów kiedy gaz jest w podłodze, problem z odpalaniem dalej pozostał. Do tego jakby auto zrobiło się trochę słabsze powyżej 150 km/h.
LOGI z dzisiaj. basic 011 http://vaglog.pl/log_195743.html statyczne 001 http://vaglog.pl/log_195741.html 004 http://vaglog.pl/log_195742.html 008 http://vaglog.pl/log_195745.html 013 http://vaglog.pl/log_195744.html 018 http://vaglog.pl/log_195747.html 023 http://vaglog.pl/log_195746.html dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_195748.html 003 http://vaglog.pl/log_195750.html 004 http://vaglog.pl/log_195749.html 008 http://vaglog.pl/log_195751.html 010 http://vaglog.pl/log_195752.html 011 http://vaglog.pl/log_195753.html 003 011 http://vaglog.pl/log_195754.html 010 011 http://vaglog.pl/log_195755.html 003 008 011 http://vaglog.pl/log_195756.html
logi do oceny g2/g62 zimny engine http://vaglog.pl/log_195757.html http://vaglog.pl/log_195758.html instruments http://vaglog.pl/log_195759.html
po osiągnięciu temp 90 stopni engine http://vaglog.pl/log_195760.html http://vaglog.pl/log_195762.html instruments http://vaglog.pl/log_195761.html
dzisiaj na zimnym silniku pierwszy raz zobaczyłęm błąd czujnika temp w instruments:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
błędu nie dało się usunąć, ale jak rozgrzałem silnik błąd zniknął
|