Siema! Chciałbym Wam pokazać swojego Czarnucha :)
MARKA/MODEL: VW mk4 GTI
ZAWIESZENIE: KW var.1
SILNIK: swap 1.8 20VT AUQ+ [center]box pocięty, niedługo wpadnie cały CAI
MOC: 200+HP
UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze Brembo nacinane przód / tył i niebieskie zaciski :P
UKŁAD WYDECHOWY: Wycięty kat i sama rura, środkowy sport i zakończony seryjnym z końcówkami od Audi TT.
NADWOZIE: -Dokładka przód JOM -Dokładka tył V6 -Lampy przód rozklejane i modzone przeze mnie czyli całe malowane w środku na czarno. -Lampy tył Hella Black Magic / obecnie USA -Lotka z r32 -Znaczki GTI przód w grillu, tył na klapie -Zaślepiona wycieraczka tył
WNĘTRZE: Recaro z wersji GTI z ciemnym środkiem, z wszystkich plastików usunięta seryjna guma i spolerowanie ich na lustro. Kierownica 3 ramiona.
KOŁA: BBS RC z wersji GTI 25th pomalowane na czarno. Parametry to 8j przy ET32. Opony przód 215/35 Zetex, tył 215/40 Nankang NS20. Przód be dystansu, na tyle zaś 22mm.
AUDIO: Jednostka serująca Pioneer DEH-3300UBB, głośniki przód seria, wzmacniacz AUTOTEK 1000wat na 4 kanały, do tego podpięta skrzynia JVC DRVN 375rms 1300max
PLANY NA SEZON: Plany ogólnie co do auta to w końcu wrzucić do niego normalne serce czyli 1.8T 180 na skrzyni 6. Przed swapem wpadną na przód tarcze 312mm z s3. Dodatkowo auto będzie oddane do autokosmetyki na zabezpieczenie lakieru i wyczyszczenia wnętrza.
Na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:
Cała historia zaczęła się od mojego pierwszego mk4 kupionego w wieku 17lat po którym zachorowałem na punkcie tego auta jak i marki VW. Po sprzedaży mk4(zaliczyło gradobicie) szukałem jakiegoś a3, a4 lecz przypadkiem znowu trafiło się mk4 z ori lakierem i znowu czarne i w 3d. Po 2-3 dniach zdecydowałem się na nie i pojechałem je kupić. Od tamtej pory zmierzam w kierunku zrobienia z niego GTI. No i jakoś powoli się udaje, lecz najważniejsze co mnie czeka czyli serce GTI jest jeszcze przede mną ale jestem pozytywnie nastawiony i SWAP będzie bo musi być, te auto po prostu na niego zasługuje moim zdaniem i tyle :D No to zaczynamy! Po kupnie auta kompletnie nie wiedziałem w jaką stronę modów iść i czym się kierować więc długi czas po prostu śmigałem serią :)
Tak wyglądał po kupnie, pomalowałem tylko kołpaki na czarno i lampy na czerwono:
Później tylko kupiłem pierwsze felgi, nie miałem jeszcze pomysłu na koła, a przypadkiem w tym samym mieście trafiły się BBS RW z polo cross z oponami za fajną kasę więc kupiłem, miałem wtedy tylko zimówki więc długo nie myślałem nad zakupem.
Następnie kupiłem lotkę z erki, lampy USA i dokładkę przód JOM i tył V6 i dorobiłem końcówki z byle czego żeby tylko były na wprost :D oraz pomalowałem na czarno lampy przód
Kolejnym etapem było poznanie mojej drugiej połówki :D
No i następnym krokiem przy aucie było kupienie w końcu jakiegoś zawieszenia. Pierwsze jakie kupiłem było to Koni sportowe -60/-40 na którym śmigałem kilka miesięcy. Lecz nacisk ze strony kolegów odnośnie tego, że była koza wygrał więc kupiłem gwint KW var.1 no i w końcu można było iść niżej :D
Udało się do końca ogarnąć wydech z końcówkami od TT.
No i nadeszła zima. Koła poszły na sell, wpadły zimówki a w głowie plan był prostu. Znaleźć felgi w 18calach i lekko szprychowe. Na początku wpadły Riale Daytony lecz plan ich zrobienia był bardzo długi i skomplikowany więc poszły dalej w świat. Nie było koła więc zrobiłem sobie obrys. Autko nadal śmigało na zimówkach :P
I pewnego dnia się udało. Praktycznie tydzień przed nysą udało się kupić nowe fele. BBS RC z wersji GTI 25th. Szybko kupiłem opony i na Nysę auto było gotowe do pokazania :)
Na Nysie prezentowało się tak :
No i w sumie tyle :) Auto nadal wygląda jak wyglądało. Wpadły tylko na tył inne lampy czyli Hella Black Magic. Reszta fotek :
No i auto doczekało się polerki z korektą lakieru :D 50/50
Efekt końcowy już poza lampami ujawniającymi wszystko :D
Sesja 31.10.2015 Ozimek z Polo R23 i bez :D
Pozdro! Mixtape
|