Eizon - 2015-11-25 10:58:15

Witam

Chciałem zaprosić wszystkich z forum i waszych znajomych na modyfikacje silników spalinowych jak i Diesla.

Zajmuje się już fachowo obróbką programu wsadu sterownika (czip tuningiem), mam własną hamownie.

Zalety mojej hamowni drogowej są duże lepsze niż stacjonarnych molochów.




1. Hamujemy samochód na drodze gdzie pomiar jest adekwatny do warunków.
2. Mogę zmierzyć czas na 1/4 mili.
3. Pomiar przyspieszenia auta: 100-200, 60-140, 0-100 dosłownie każdy.
4. Pomiar drogi hamowania przy zakładaniu mocniejszych hamulców.
5. Nie potrzebuje kilometrów pasów zabezpieczających, ani ogromnych dmuchaw gdzie i tak i max wydajność to do 140km/h.



Koszty ustalamy indywidualnie przez telefon lub na PW.
Wszystko zależy od tego ile rzeczy trzeba poprawić aby przywrócić samochód do mocy seryjnej.
Nigdy nie robię programu gdy samochód nie dysponuje seryjną mocą.



Modyfikacje silnikowe:

1. Porting głowicy który ma na celu obniżenie temperatury spalin oraz lepsze przepłukiwanie komory cylindra oraz jej opróżnianie jak i dopływ powietrza.
2. Wydajniejsze turbosprężąrki z serii GTB jak 2260VKLR, VZK lub VK, dopasowuje takie sprężaki do kolektora wydechowego 1.9 TDI.
3. Układy wydechowe przelotowe z Downpipe typu 3", 2.75" czy 2.5".
4. Kolektory ssące dużo wydajniejsze niż seryjne dla zwiększenia wydajności.
5. Dorabianie mocniejszych sprzęgieł, odelżanie kół zamachowych oraz wzmacnianie tarcz i docisków sprzęgła.
6. Modyfikacje układu korobowo-tłokowego dla wzmocnienie dołu silnika.





W razie pytań dzwonić lub pisać : 600-946-698

:angel: