Witam. Chciałem przedstawić Wam swoje autko. Temat będzie swego rodzaju dziennikiem opisującym eksploatację i prace związane z tym autem.
Nie jest to mój pierwszy GOLF. W 2001 roku był GOLF II 1.3 NZ 4-biegi. Zacna maszyna. Wyposażenie zerowe ale za to 7 lat bezawaryjnej jazdy :grin: Następny w 2007 był GOLF III Variant 1.8 AAM 75KM. Czarny metalic. Z wyposażenia to 4 x Airbag, klima-manual oraz fajne kubełkowe fotele :-) Kolejne 8 lat bezawaryjnej jazdy :bigok:
A o to mój najnowszy nabytek. Mam go od 19.11.2015. To już 14,5 roku z golfem :please:
Marka: Volkswagen Model: Golf IV Variant Kraj Pochodzenia : Od 2008r w Polsce Rok produkcji: 2004 Kolor: LC9Z Silnik: 1.9 TDI (AXR) Moc: 74 kW (101 KM) Przebieg: 300 tyś :bigok:
Wyposażenie: Wersja "OCEAN" • 4 x Elektryczne szyby • Elektryczne lusterka + Podgrzewanie • VW Radio Navigation System MCD + antena dachowa GPS • Komputer pokładowy - pełen FIS • Centralny zamek • Wspomaganie kierownicy • Immobiliser • Domykanie szyb z kluczyka • AIRBAG 2 x kierowca, 2 x pasażer + kurtyny boczne :okej: • Klima manualna • Regulacja kierownicy w pionie • Regulacja wysokości siedzenia kierowcy • Skrzynia 5-cio biegowa • ABS • ESP • Alarm
Mam na razie tylko zdjęcia z ogłoszenia. Jest ciągle mokro i zimno a mieszkam w bloku więc nie mam go na razie jak odpicować i zrobić jakiejś sesyjki :-(
Nie krzyczcie za te kołpaki, na felgach jest więcej rudej niż czarnego :( Na prawdę źle to wygląda bez kołpaków :/ Postaram się to ogarnąć przy odrobinie czasu. Czy szczotka na wiertarce + papier ścierny + jakiś lakier w sprayu starczy czy to bez sensu?
Od kupna za dużo rzeczy nie robiłem. W sumie z awarii to czujnik świateł stopu padł, więc go podmieniłem. No i Tylny spryskiwacz już naprawiłem. Ukręcona rurka od dyszy spryskiwacza. Poprzednik próbował naprawić i nie dość że mu się nie udało to źle złożył i w efekcie zalało mi całą klapę z zamkiem włącznie. Na szczęście szybko ogarnąłem temat i jest sucho.
Wymieniłem filtry i zalałem Motula Specific 5W40.
Zalałem Vervy do pełna i cieszę się moim pierwszym TDI. Generalnie całe życie na PB i jak ja się nie zarzekałem że nigdy diesla, że na emeryturze itd..... no i jestem mile zaskoczony. Mimo że to seryjne 240Nm to po przesiadce z 1.8 AAM, cały czas na gębie mam banana :applause:
Pozdrawiam.
|