Marcinusik - 2015-12-12 22:04:57

Witam. Chciałem przedstawić Wam swoje autko. Temat będzie swego rodzaju dziennikiem opisującym eksploatację i prace związane z tym autem.

Nie jest to mój pierwszy GOLF. W 2001 roku był GOLF II 1.3 NZ 4-biegi. Zacna maszyna. Wyposażenie zerowe ale za to 7 lat bezawaryjnej jazdy  :grin:
Następny w 2007 był GOLF III Variant 1.8 AAM 75KM. Czarny metalic. Z wyposażenia to 4 x Airbag, klima-manual oraz fajne kubełkowe fotele  :-) Kolejne 8 lat bezawaryjnej jazdy  :bigok:

A o to mój najnowszy nabytek. Mam go od 19.11.2015. To już 14,5 roku z golfem  :please:

Marka: Volkswagen
Model: Golf IV Variant
Kraj Pochodzenia : Od 2008r w Polsce
Rok produkcji: 2004
Kolor: LC9Z
Silnik: 1.9 TDI (AXR)
Moc: 74 kW (101 KM)
Przebieg: 300 tyś  :bigok:


Wyposażenie: Wersja "OCEAN"
• 4 x Elektryczne szyby
• Elektryczne lusterka + Podgrzewanie
• VW Radio Navigation System MCD + antena dachowa GPS
• Komputer pokładowy - pełen FIS
• Centralny zamek
• Wspomaganie kierownicy
• Immobiliser
• Domykanie szyb z kluczyka
• AIRBAG 2 x kierowca, 2 x pasażer + kurtyny boczne  :okej:
• Klima manualna
• Regulacja kierownicy w pionie
• Regulacja wysokości siedzenia kierowcy
• Skrzynia 5-cio biegowa
• ABS
• ESP
• Alarm

Mam na razie tylko zdjęcia z ogłoszenia. Jest ciągle mokro i zimno a mieszkam w bloku więc nie mam go na razie jak odpicować i zrobić jakiejś sesyjki :-(

http://i.imgur.com/lcdH8Kq.jpg

http://i.imgur.com/JMi4O94.jpg

http://i.imgur.com/ghnK4bS.jpg

http://i.imgur.com/yg67VyL.jpg

http://i.imgur.com/saVLfyQ.jpg


Nie krzyczcie za te kołpaki, na felgach jest więcej rudej niż czarnego  :(  Na prawdę źle to wygląda bez kołpaków  :/ Postaram się to ogarnąć przy odrobinie czasu. Czy szczotka na wiertarce + papier ścierny + jakiś lakier w sprayu starczy czy to bez sensu?

Od kupna za dużo rzeczy nie robiłem. W sumie z awarii to czujnik świateł stopu padł, więc go podmieniłem. No i Tylny spryskiwacz już naprawiłem. Ukręcona rurka od dyszy spryskiwacza. Poprzednik próbował naprawić i nie dość że mu się nie udało to źle złożył i w efekcie zalało mi całą klapę z zamkiem włącznie. Na szczęście szybko ogarnąłem temat i jest sucho.

Wymieniłem filtry i zalałem Motula Specific 5W40.

Zalałem Vervy do pełna i cieszę się moim pierwszym TDI. Generalnie całe życie na PB i jak ja się nie zarzekałem że nigdy diesla, że na emeryturze itd..... no i jestem mile zaskoczony. Mimo że to seryjne 240Nm to po przesiadce z 1.8 AAM, cały czas na gębie mam banana  :applause:

Pozdrawiam.