MODEL: Bora SILNIK: 2792cm MOC: 204 ps MODY POD MASKA: brak ZAWIESZENIE: bilstein gwint/ Air Ride UKLAD HAMULCOWY: seria przód 312mm tył 256mm KOLA: brock b4 2x8,8j i 2x10j NADWOZIE: brak WNETRZE: skórzane kremowe wnetrze recaro AUDIO: fabryczne plus radio 2 din JVC
Zmiany przeprowadzone: zmiana wnetrza i zmiana deski rozdzielczej na pikowana z r32
Plany: czas pokaze
wczoraj zostałem posiadaczem VW bora 2,8 v6 z 1999r przebieg 145000 km kolor butelkowa zielen lc6m wyposazenie : -naped 4 motion -elektryczne szyby -elektryczne lusterka -centralny zamek -alarm -podgrzewane fotele -skóra kremowa -podłokietnik przód i tył -poduszki powietrzne -wspomaganie -ABS -ESP -mfa -full fis -lampki podswietlenia z tyłu dla pasazerów -kopertówki -klimatronic (sprawny) -radio 2 din firmy JVC -zawieszenie gwintowane firmy bilstein -przelot z kwasiaka :) wydaje mi sie ze 3calowy jest :)
mody które zawitaja
-podtlenek lpg DONE -fotele recaro ze sterowaniem elektrycznym DONE -tempomat -deska rozdzielcza z poliftowej bory / r32 DONE -licznik SE z immo3 DONE -wahacze regulowane na tył bo nie ma i zrobił sie negatyw i zdziera opony.. DONE - Air Ride DONE - i reszta wyjdzie w czasie :)
fotki z ogłoszenia , nie mam innych a auto jest zbytnio uwalone zeby porobic zdjecia mojego autorstwa :P i pogoda nie jest do mycia auta :P
no to na sezon 2k16 nowe graty min air ride :)
:) air z przodu juz siedzi :) zestaw jest od granula :) lecz przód będzie robiony na moim bilstenie na grubej ladze :) prawdopodobnie będzie jeszcze niżej niż teraz jest :)
Moja ulubiona fotka :)
Nowe okucia , air buduje na swoim bilstein b16 z regulacją siły tłumienia na grubej ladze
Tak to wygląda
Licznik w8 i włacznik polo 6r :)
Milej lektury :)
|