Daltonista - 2017-07-12 15:56:57

Witam posiadam Golfa 4 z silnikiem 1.6 FSI BAD

Kilka drobnych błędów naprawiłem i pozostał ostatni najbardziej kłopotliwy.

Mam błąd

17428/P1020/004128 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded

silnik do 3-4 k OBR jakoś idzie a potem się dławi , wypadanie zapłonów itp, brak mocy , brak przyśpieszenia , przy nagłym wciśnięciu gazu od razu się dławi.

Ogólnie sprawdziłem cały ukłąd paliwowy od pompy z tyłu po wszystkie możliwe czujniki , zawory itp (prócz pompy wys ciś.)  i wszystko jest sprawne.

Mam ogólnie kabel i VAGa więc sprawdziłem blok 140 odpowiadający za ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia.

na biegu jałowym
http://i.imgur.com/D0LWSsd.jpg

po dociśnięciu gazu na full druga komórka ta z 60 bar podnosi się na 100 bar zaś ta wartość co pokazuje 3,8 bara stoi w miejscu
ogólnie znalazłem takie coś

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/140-147.html

więc teoretycznie 2 komórka to ciśnienie które powinno być a 3 to ciśnienie aktualne ? więc pompa wys ciś. walnięta ?
na Hiszpańskim forum z golfami 4 facet mi powiedział , że 2 oraz 3 komórka powinna mieć te samą wartość i mam pompe do wymiany.
Chce się tylko upewnić żeby nie wywalić w błoto 800zł :)

Miał ktoś taki przypadek lub bawił się  z blokiem 140 ? lub ma możliwość podłaczyć swojego FSI pod VAGa i sprawdzić czy obie wartości powinny być takie same (Engine > blok 140) :P Dziękuje i czekam na odpowiedzi ! :)