lukis - 2018-08-05 21:39:53

Witam.
Wczoraj troszkę pojeździłem autem po mieście z klimą, po czym zaparkowałem samochód na godzinę. Następnie po godzinie chciałem włączyć się do ruchu i nagle utrata mocy. Przez chwilę myślałem, że ruszyłem z 3 biegu, ale po ponownym wrzuceniu 1 auto ruszyło z mułem i po chwili przestało reagować na gaz. Obroty utrzymują się na 1100 i auto nie reaguje na gaz oraz mruga kontrolka świec. Po wyłączeniu przez jakiś czas było ok, do czasu aż na parkingu nie zacząłem go sprawdzać - ruszałem i zatrzymywałem się. Za 4 razem znowu przestał reagować na gaz i znowu zaczęła mrugać kontrolka świec. Dodam, że autem można się poruszać poprzez sprzęgło, tylko że ma 1100 obrotów.

Po podpięciu skanera wywala następujący błąd: 18047   P1639 Czujnik położenia pedału  przyspieszenia 1/2-G79+G185 Nieprawidłowy sygnał

Samochód to: VW Golf 4 1.9 TDI ATD, 2000 rok, 310tys km, silnik nie kopci i nie bierze oleju.


Z tego co czytałem, to prawdopodobnie może być zmęczony potencjometr pedału gazu, lub jakaś nieszczelność powodująca lanie się wody na ecu lub potencjometr.
Tak się składa, że akurat było sucho na dworze więc moje podejrzenie pada na odpływ wody z klimy. Czy taki zapchany otwór może spowodować zmoczenie potencjometru gazu?? Klima u mnie jest bardzo wydajna i przy dużej różnicy temperatur chyba dosyć intensywnie ta woda może lecieć.

W jaki sposób można udrożnić taki otwór?

Co może być jeszcze przyczyną? Martwi mnie ta sytuacja bo za tydzień ruszam w długą trasę, a żaden z dobrych mechaników nie ma terminów ;( ;(

Z góry dzięki za pomoc!! Pozdrawiam!!!

Wszywki skóropodobne Gotowe spółki Poznań kolportaż ulotek poznań nocowo przewóz osób Piła