Juanma20 - 2020-01-16 19:39:08

Witam Panowie,
dziwnym trafem znalazlem sie w posiadaniu Golfa IV 1.9 TDI, ktory w przeszlosci byl radiowozem w Niemczech. Samochod fajny jako auto do pracy i przewiezienia czegos wiekszego, ze wzgledu na wzmocnione podwozie, dlatego chcialbym go zatrzymac. Mam jednak z nim problem, jako iz byl to radiowoz ma On nieco inny uklad elektryki. Ze wzgledu na inne podlaczenie zamka centralnego, dodatkowenoswietlenie, kable antenowe, koguty, radiostacje itp. Poprzedni wlasciciel/ badz niemcy dosc niedbale pozbyli sie tego osprzetu, dlatego teraz mam problem... tzn. Po ok. 2 dniowym postoju rozadowuje mi sie akumulator (zamontowany nowy Fiamm), wizyta elektryka wykazala, ze na jednym kablu (glownym) po zgaszeniu silnika wystepuje pobor pradu. Czy posiada ktos z was schemat elektryczny golfa iv w wersji policyjnej, badz ma moze kontakt do osob, ktore robily ten samochod? Chcialbym znalezc miejsce gdzie ten prad jest pobierany, jednak nie chce rozbierac nanczesci pierwsze calego auta. Z gory dziekuje za pomoc.