Instalację dokonałem w partnerskim zakładzie Ulter'a, koszt montażu to 250 zł w tej cenie wymienili mi też tłumik środkowy. Trochę obawiali się montażu tego tłumika ale nie mogli odprawić mnie z kwitkiem bo to partner Ulter'a.
Zaczynamy montaż:
Na początku należy dogiąć hak mocujący tłumika ku dołowi aby całość zamontować na rozsądnej wysokości, widać to na fotce poniżej:
Teraz przechodzimy do usunięcia blaszki (szlifierką kątową) która blokuje montaż prawej końcówki, można tą blaszkę zobaczyć na zdjęciu poniżej:
Aby zainstalować prawą końcówkę należy:
- usunąć hak holowniczy, - miejsce po haku usuniętego szlifierką zasprejować aby uniknąć wdania się korozji a następnie zamalować farbą gumową, - dociąć / dospawać prawą rurę (ta nie pomalowana jeszcze na czarno),
można zobaczyć ten etap na fotografii poniżej:
Etap 3 - jedziemy na test:
Mogę szczerze powiedzieć że:
- czuć zwiększoną moc samochodu (w momentach gdy silnik zaczynał się dławić teraz idzie gładko i ma jeszcze zapas mocy), - dźwięk nie jest rewelacyjny (trochę więcej basu), - wizualnie jak dla mnie bomba.