Golfred - 2012-10-28 20:04:16

I stało się, przyjechał przed chwilą do domu, auto złapało muła.
Podłączyłem się w garażu pod VAG COM'a i okazało się, że mam problem z ciśnieniem w turbinie (błąd 17965 - Charge Pressure Positive Deviation, P1557 - 35 -10 --- Intermittent).

Zaczynam od najtańszej opcji:

1. Zmieniam N75 na nowy (koszt jest niewielki - PIERBURG 7.02184.01.0 około 120/150 pln)
2. Zmieniam połączenia z N75 na nowe (być może gdzieś powietrze spierdziela)

Mam kilka pytań związanych z tą operacją:


A). Czy mogę śmiało odłączać gumowe przewody od N75 ?
B). Czy warto obsikać sztangę gruchy WD40, jeśli okaże się, że ciężkawo chodzi (w którym miejscu siurać) ?
C). Jaką długość przewodu gumowego muszę mieć żeby zrobić podmiankę do N75 ?
D). Rozumie, że przepływomierz waliłby błędami gdyby miał problemy z puszczeniem odpowiedniej ilości powietrza ?


Jeśli wymiana N75 wraz z przewodami nie pomoże, jadę do magików od chip-tuningu na pełną diagnozę.
Z góry dzięki za info.