faraon62 - 2012-12-20 00:10:53

Wszystko wiążę się z moimi ostatnimi postami: http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?pid=22598#p22598, http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=3644. Przeczyściłem przepustnicę na lusterko tym preparatem CRC bez dotykania jej. Zaadaptowalem. To na pewno zrobiło się ok bo słychać było jak się nastawia podczas adaptacji. Oczywiście przed całą robotą kasacja poprzednich błędów z VAG'a. Poprzednio koledzy radzili by sprawdzić przepływke, a czy w silniku AZD 1.6 16V w ogóle ona jest? Po wyczyszczeniu przepustnicy obroty na biegu jałowym 900 więc ok. Przez jakieś 10 min jazdy też było ok. Później w kolejności: zapaliła się kontrolka EPC, później CHECK i po chwili obroty na biegu jałowym zaczęły się wahać miedzy 1000, a 1100, a silnik przestał reagować na pedał gazu. Po wyłączeniu zapłonu znów było okej obroty 900, reakcja na pedał gazu dynamiczna. Po kolejnych 20 min jazdy wszystko było nadal okej pozostały tylko palące się obie kontrolki. Loga z VAG'a niestety jeszcze nie mam, ale dopiszę jak tylko będę miał możliwość. Bardzo proszę o pomoc.

Mam raport z VAG'a

01: Engine

17961 Barometric/Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553 - 35-10 Intermittent
17912 Intake Air System: Leak Detected P1504 - 35-10 Intermittent (pewnie poszła uszczelka pod przepustnicą)

03: ABS Brakes
01314 Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent

Poprzednie błędy (są w poprzednich postach) już się nie pojawiły. Kontrolka EPC i CHECK po zgaszeniu zapłonu i odczekaniu chwili czasem gasną. Jednak później znów: najpierw EPC, potem CHECK i na końcu skoki obrotów 1000-1100 i brak reakcji na gaz. Zauważyłem dziś również, że gdy to wszystko się dzieje auto zaczyna kopcić białym dymem. Po wyłączeniu zapłonu zawsze jest przez trochę oki i potem znów. Czego to może być objaw?


Myślę, że za oba błędy z Engine może odpowiadać albo uszczelka pod przepustnicą albo EGR, albo brak szczelności w wężyku dochodzącym do puszki filtra. Dobrze mi się wydaje? Ale co znaczy ten sygnał z ABS???? HELP!!!