miodek - 2013-02-21 12:35:53

Z tego co się dowiedziałem w wolnossących należy montować strumienicę zamiast tłumika środkowego.

http://178.255.46.247/~pdrabowicz/golf/strumienica/vw_golf_4_r32_look_strumienica_awg_polonez_g_55_550_01.png
http://178.255.46.247/~pdrabowicz/golf/strumienica/vw_golf_4_r32_look_strumienica_awg_polonez_g_55_550_02.png
http://178.255.46.247/~pdrabowicz/golf/strumienica/vw_golf_4_r32_look_strumienica_awg_polonez_g_55_550_03.png
http://178.255.46.247/~pdrabowicz/golf/strumienica/vw_golf_4_r32_look_strumienica_awg_polonez_g_55_550_04.png

Poniżej przedstawiam różnice w budowie tłumika środkowego i strumienicy.

TŁUMIK ŚRODKOWY:

http://static.ddmcdn.com/gif/muffler-cutopen.jpg

STRUMIENICA:

http://www.nantek.com.pl/golf/strumienica/strumienica-luskowa-awg.jpg

Zamontowanie zamiast katalizatora będzie nie korzystne ponieważ nastąpi spadek ciśnienia, które jest niezbędne (z tego co słyszałem) to prawidłowej
i wydajnej pracy.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/52/Arbeitsweise_Zweitakt.gif/500px-Arbeitsweise_Zweitakt.gif
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/4-Stroke-Engine.gif
- - -

Kontaktowałem się z AWG Polonez, finalnie wybraliśmy model G 55/550.

- - -

Linki:

Gadula Moto Sport: http://www.godula.pl/?page=porady_41_60
Tuning Mania: http://www.tuningmania.pl/tuning&serwis … ienicy.htm
Operacja tuning: http://www.filmy-dokumentalne.com/?vide … -wydechowe