Fifty - 2013-03-12 20:31:48

Witam,

problem wygląda tak:

sierpień 2012 - pierwsze szarpania przy niższych obrotach

wrzesień 2012 - auto ewidentnie nagle zaczyna jechać na trzy gary (wymiana świec na nowe bosch i przewodów również na bosch) - co dziwne jedna świeca całkowicie uszkodzona (zszedł z niej izolator) i przewód od tej świecy również przypalony - po wymianie ok

luty 2013 - ponowne szarpania i auto znów zaczyna palić na trzy gary (znów uszkodzona świeca i przewód na niej przegrzany) - narazie wymiana świec pomogła ale mimo to są delikatne szarpnięcia i silnik szarpie na niższych obrotach jadąc ze stałą szybkością

co może powodować te problemy?

Cewka? Moduł? - bo coś musi uszkadzać te świece i przewody...

Dodam że pod VAGiem brak jakich kolwiek błędów...

Do tego przepustnica wymieniona na nowy oryginał i zrobiona adaptacja, czyszczony maks sensor - obroty przestały falować, przestał wybijać nastawnik przepustnicy w błędach, ale dalej te szarpnięcia, jakby chwilowe przerwy na którymś garze...

Pomóżcie bo mechanicy twierdzą że jest ok, pomimo tego że ja widzę że nie jest...

Etykiety tkane wpoznaniumasaz.pl psychoterapia Piła weekend boże ciało nad morzem Usługi podnośnikiem