Dolarek - 2013-07-12 16:09:49

Jak w temacie  mam parę pytań, a w zasadzie i właściwie też obaw, a więc tak :

1.  Czy wszystkie golfy IV mają tyle samo pinów w złączu diagnostycznym ?? Chodzi o to, czy jest jedna wersja kabla ( ilość pinów ) ??

2. Czy jeśli nigdy tego nie robiłem, to jest to bezpieczne o ile potrzebne mi to tylko do sprawdzania błędów ewentualnie logów i sprawdzenia poprawności działania podzespołów elektrycznych silnika?? Cy tałem ,ze niektórym wywaliło poduszki lub skasowali sobie kod immo. jak grzebali programem   ?? . Głównie chodzi mi o sprawdzenie poprawności działania turbiny, bo chcę sprawdzić czy mam zapieczone kierownice czy to coś innego ( chyba da rade programem sprawdzić z tego co mniej więcej wyczytałem ??

3 Z tego co wiem Vag Com jest tylko w wersji angielskiej a polski Vag to odpowiednik ,ale o wiele lepszy jest ten pierwszy ??

4 Czy ten program zadziała na systemie Windows 8 ??

5 Czy taki kabel będzie wystarczający ::::


http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-usb- … 51072.html


Niby jest zabezpieczony przed uszkodzeniem elektroniki i ma diodę sygnalizacyjną hmm ??

Jest kompatybilny z VAG-COM do wersji 409-1, jak również z: Polski VAG 2.5 i 4.9, VWTool, GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan tego nie potrafią interfejsy konkurencji niby ??



/z góry dziękuje za porady i proszę o nie wywalanie tematu jeśli coś nie tak napisałem lub nie ten dział to proszę o wiadomość admina szybko pozmieniam , to mój pierwszy post na tym forum :)

Gotowe spółki Poznań kolportaż ulotek poznań nocowo przewóz osób Piła