Dolarek - 2013-08-11 19:29:14

Witam. Ostatnio wymieniałem kompletny rozrząd i wszystkie pochodne związane z tym, czyli ogólnie jak należy łącznie z paskiem wieloklinowym. Okazało się,że do wymiany jest owy wspomniany w tytule Napinacz ( ponoć za mocno napina pasek i nie pracuje- napinacz,  jak należy.  Co zresztą słychać podczas odpalania strasznie piszczy.

Niebawem będę go wymieniał jednak chodzi mi o to ,że odkryłem iż cały napinacz kosztuje ok 150-200 zł jednak jest o dziwo do kupienia sam amortyzator napinacza ( chyba głównie o niego chodzi ) i kosztuje o połowę mniej niż cały napinacz. Mechanik niestety nic nie wspominał o tym,że można wymienić sam amortyzator napinacza i będzie ok. I teraz dosłownie zwariowałem.

Czy kupować za ok 200 zł oryginalny kompletny napinacz,czy kupić tylko ten amortyzator i go wymienić ??