gufi81 - 2013-09-15 22:20:47

czesc jestem nowy mam na imie tomek i od 2 tygodni jestem posiadaczem mk4 kombi 1.6  8v.no ale do rzeczy przy kupnie zostałem poinformowany ze moje auto miało dzwona,oraz korektę licznika z 380 000 na 220 000 km.auto kupiłem za 5 tysi wieć cudów się nie spodziewałem,dostałem 2 klucze,karte kodową książke serwisową z prawidłowym przebiegiem,instrukcje obsługi.chodzi mi o bezpieczeństwo w tym aucie,a mianowicie zaraz po kupnie auta nie sprawdzałem czy są airbagi bo byłem pewien ze nie ma wiec od razu kupiłem uzywane na szrocie z angola :)   wyobrażcie sobie jakie było moje zdziwienie gdy zabrałem się do wymiany poduszek i okazało sie ze w kierownicy mam pełny airbag fabrycznie zwinięty,nie mogłem się doczekać az wydre airbag pasazera,wyciagnałem i hmm tez pełny sprawny .mało tego obydwa airbagi sa z tego samego roku co auto czyli 2000! po odpieciu airbagow wyskakuje błąd.wczśniej błedów żadnych nie było.jak wiadomo obowiązkową rzeczą przy systemie airbag są pirotechniczne napinacze pasów i tu zonk przy napinaczach pasów nie mam kompletnie zadnych wtyczek,z wiązki kabli tez nie wychodza zadne osobne kabelki z wtyczką  :(   przelecialem pół instalacji w poszukiwaniu rezystorów od napinaczy i co ? i nic! zły jestem bo chciałbym zeby to wszystko działało jak nalezy ,napinacze muszą byc SPRAWNE  bo inaczej w razie bum gdy jaśki strzelą to głowę mi lub żonie urwie.

TERAZ KILKA PYTAŃ DO WAS KOCHANI I BARDZO WAS  PROSZĘ POMÓŻCIE MI
- czy możliwe że były montowane napinacze takie jak w pasacie b5 czyli bez kabli?
- gdzie waszym zdaniem może być rezystor od napinaczy?
- jakie kolory maja kabelki idące do pirotechnicznego napinacza
- czy po podpięciu vaga da radę sprawdzic w sesorze czy byla kasowana crash data czy był wymieniony na inny ale sprawny?(wiadomo regenerowany zadziała albo nie)
-