Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2015-01-27 18:25:02

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Witam mam problem otóż dwa razy auto wpadło w tryb awaryjny(tak myślę). Auto jechało ok 130km/h i nagle spadek mocy moglem jechać ale jakbym miał z 60km. I obroty do 3 tysięcy i potem to już praktycznie nie idzie do przodu. A więc zgasiłem auto i odpaliłem i wszystko jest ok. Co to może być? Mam kabel OBD II i jutro podepnę golfa pod komputer z tego co czytalem to na 3 biegu obroty od 1500do 4500 tysiąca? I kanał 011, 009,i potem juz nie pamietam jaki kanał?  Co  to może być? Jakieś przeładowanie?

Offline

 

#2 2015-01-27 18:58:01

 lukker

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

2470384
Skąd: Starachowice/Kielce
Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 3993
Punktów :   121 
Silnik :: 1,9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: Łukasz

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Offline

 

#3 2015-01-28 16:01:49

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Zrobiłem logi nie jestem pewien czy dobrze bo pierwszy raz robiłem. Auto się włączyło w tryb awaryjny ale drugim razem juz się nie włączyło. Nie wiem jak tu wrzucic logi? I zczytałem błąd z komputera wyszedł taki:  17965 P1557 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża. Co myślicie o tym?

Czytając inne tematy: Musze sprawdzić:
-wężyki od zawór n75(jak dodam gazu może jest przetarty, rok temu jeden mi poszedł, ale auto wogole nie mialo mocy(caly czas nie mialo mocy)
-wyczyścić EGR
-Wyczyścić czujnik podciśnienia doładowania(Ale gdzie on jest?).
-No i w najgorszym wypadku wyciągnąć turbo i wyczyścić.
Jakieś porady? Logi?

Ostatnio edytowany przez fisichella4 (2015-01-28 17:07:11)

Offline

 

#4 2015-01-28 18:10:34

 Asica

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Ostrów Wlkp.
Zarejestrowany: 2010-12-12
Posty: 78
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI
Moc [KM] :: 110km
Rok :: 1997
Imię :: Aśka

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

czujnik ciśnienia doładowania?
3 x albo hehe
albo zawór n 75
albo wężyki podciśnienia ci się przetarły (często się zdarza)
albo turbina można to prosto sprawdzić. Jedź na kanał zdejmij ciengiełko gruszki sterującej turbiną (takie okrągłe coś pod turbo) i poruszaj dźwigienką przy turbinie jeśli porusza się lekko na całym dystansie(2cm) to git, jeśli ruch jest krótszy lub zacina się bądź wcale się nie rusza to gorąca strona turbiny do czyszczenia
www.youtube.com/watch?v=l-FewFqrIqw

Offline

 

#5 2015-01-28 22:42:25

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

A czy wyczyszczenie EGR coś da bo widziałem u kogoś na forum ze czyścił EGR i przewód idący do niego bo zbiera się dużo nagaru?
A czy rusza się ta kierownica to na odpalonym silniku i dać gazu i sprawdzić czy się rusza? Czy można podpiąć pod komputer i odczytać że nie działa? Jeśli na odpalonym silniku to z góry patrzeć czy z kanału na te turbo(tą dzwignie)?Aa i jak sprawdzić czy wężyki nie są gdzieś sparciałe? I to są wężyki od tego zaworu co widać po lekko prawej stronie silnika przy szybie jakby?

Ostatnio edytowany przez fisichella4 (2015-01-28 22:52:30)

Offline

 

#6 2015-01-29 09:16:03

 Asica

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Ostrów Wlkp.
Zarejestrowany: 2010-12-12
Posty: 78
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI
Moc [KM] :: 110km
Rok :: 1997
Imię :: Aśka

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Można czyścić EGR warto mieć go czystego. Można też pod kompa podpiąć jeżeli turbo jest brudne wyskoczy błąd (nieprawidłowe ciśnienie w dolocie)
Ale jeśli chcesz na szybko i bez kosztów upewnić się czy to nie turbina to wystarczy poruszać dźwignią (pod turbiną a nad gruszką) na wyłączonym silniku rzecz jasna, lepiej żeby trochę ostygł bo się poparzysz, można to zrobić z góry i z dołu. A wężyki są na ścianie grodziowej komory silnika, popatrz czy nie są sparciałe poprzecierane ew. odepnij ten od gruszki i sprawdź czy trzyma powietrze.

Offline

 

#7 2015-01-29 09:24:48

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2931
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Zrob tak jak "lukker" napisal i bedzie git-czyli LOGI.Kierownice od zmiennej geometri mozesz tez sprawdzic przy wylaczonym silniku-jak geometria nie jest zapiczona to naciskajac sztange turbiny pojdzie ona do dolu okolo 2cm a jak jest zapieczona to z ledwoscia wcisniesz pare mm.Jezeli chodzi o egr,to jak najbardziej mozesz go przeczyscic-napisze nawet ze dobrze by bylo abys przeczyscil kolektor ssacy (oczywiscie odkrecajac go od silnika).

Offline

 

#8 2015-01-29 18:32:38

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Ok logi robiłem ostatnio ale nie wiem czy wszystko dobrze poszło. Mógłbym zrobić jeszcze raz bo średnio zrozumiałem te linki od VAGA. Ogółem musze wejsc w 01 engine-> Means Block 08? i potem ustawic Up 001 itp. Fajnie jakby ktoś napisał jakie numerki tam dać i czy wejśc w Means block 08. Z góry dzięki. EGR będe czyścil i kolektor ssący w Sobote jak coś zdam relacje. I sprawdzę te wężyki i najważniejsze tą kierownica czy chodzi. Widziałem na filmiku z linku jak to ma dzialać i jak ma nie działać także zobacze i dam znać.

Offline

 

#9 2015-01-30 21:52:33

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Czyściłem dzisiaj EGR, myślałem że będzie łatwiej i lepszy dostęp ale łatwo nie było:) W linku pokazuje przed czyszczeniem i po czyszczeniu, powiem że było tyle syfu ze masakra... przy okazji wyciągnałem kolektor ssący i też go czyściłem ale aby dokładnie wyczyścić pojechałem na myjkę i pod ciśnieniem go umyłem. Jutro zobacze jaki efekt myjki bo wieczorem myłem. No i zobaczyłem wyciek oleju z pod pokrywy zaworów. Pokrywa była w jednym rogu jakby nie dokręcona? (4 śruby w tym rogu były średnio dokręcone). No i wyciągnałem pokrywe zaworów i jutro wymieniam uszczelke pod pokrywa zaworów i uszczelke od kolektora ssącego jak już robić to przynajmniej wymiene te uszczelki.  I zobaczyłem żę cięgno od kierownicy chodzi ładnie. Wziałem śrubokręt i poruszałem na dół i szło normalnie i odbijało. I dalej już nie pojdzie bo na dole jest tam jakby śrubka blokada czy coś takiego. Aczkolwiek nie jestem pewien czy do 100 % odbija do góry.hmm? I mniej więcej ogladałem wężyki od podcisnienia to nie widziałem jakoś przerwania ale to i tak ciężko pewnie zobaczyc a więc zrobiem wszystko prócz tego aby zlikwidować błąd podcisnienia:((.. ciekawe co może jeszce być pewnie ten zawór tylko gdzie on się znajduje?
http://zapodaj.net/d698ea3b1e2c5.jpg.html
http://zapodaj.net/c519e7fead00f.jpg.html
http://zapodaj.net/3392263f56893.jpg.html
http://zapodaj.net/1cad99b5276e2.jpg.html
http://zapodaj.net/0bef54bb1ae11.jpg.html

Ostatnio edytowany przez fisichella4 (2015-01-30 22:00:30)

Offline

 

#10 2015-01-31 08:52:59

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2931
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Sztanga turbiny opiera sie o zderzak-dlatego dalej nie pojdzie (ale to znak ze geometria nie jest zapieczona    ).Jestes zdziwiony,ze jest tyle mazi/nagau w ukladzie dolotowym-jezeli nie masz zaslepionego zaworu egr oraz zagldasz tam raz na X lat lub wogole to mnie to nie dziwi.Ja w DUZYM przeciwienstwie do uzytkownikow klekota z tego forum majac czynny egr lukam tam po 2000-3000 km i niemusze pozniej uzywac sily,srubokretu lub innych (ciezkich) wynalazkow aby usunac nagar (suchy bo u Ciebie to jest mieszanka z oliwa).Tak wyglada moj egr ktory ma 19 miesiecy i jest regularnie czyszczony:  http://www.fotem.pl/show/full/501a661c6 … bc8b19752e  kolektor ssacy byl czyszczony w aso vw 26.01.2015 (po przyjezdzie od nich sprawdzalem go-jest czysciutki prawie jak nowka).
Wracajac do temtu-o jaki Tobie zawor chodzi bo niewiem.

Offline

 

#11 2015-01-31 08:56:53

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Jest kilka opcji tego trybu awaryjnego..

Od zardzewiałej gruszki po stojąca geometrie lub uszkodzony zaworek sterujący ewentualnie nieszczelny układ Turbo-intercooler.

Najprościej podłączyć VAG COM lub VCDS wchodzimy w silnik potem w nastawy podstawowe blok pomiarowy 011 i dajesz ON na gorze i silnik wchodzi na 1500 obr . Teraz masz fazę wysterowania przez zaworek gruszka od turbiny. Dobra opcja jak komuś stoi geometria. Najlepiej wjechać na kanał o odpalić te procedurę bo w tedy widzimy jak działa geometria i czy do końca dociąga i odpuszcza. Zawsze można pomoc kawałkiem grubego drutu i zawsze można ja rozruszać. Podciśnienie na gruszce musi być min -0.5.


Ostatnio skrobalem kolektor i EGR w 1.9 150km to przekrój dziury miał 2 cm

Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-01-31 08:57:44)


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#12 2015-01-31 09:19:40

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2931
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Eizon napisał:

... Ostatnio skrobalem kolektor i EGR w 1.9 150km to przekrój dziury miał 2 cm

Pozazdroscic takiej roboty Dawid   

Offline

 

#13 2015-01-31 09:40:48

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Bylo brudno ale efekt zadowalający ;p


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#14 2015-01-31 22:45:36

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Gruszkę ruszałem jeszcze raz śrubokretem i chodzi cała. Czyli wykluczam geometrie. Patrzyłem wężyki i też są całe.  Ogółem myślę że to może być ten zawór(ciśnienia doładowania jakoś tak) On jest przy szybie jakby i tam do niego idą węże od podciśnienia. Widziałem że ktoś go wyciągał i naprawiał . Chociaż jest nierozbieralny to ktoś wyciągnał i tam przeczyścił i działał. Wyjmując kolektor zobaczyłem że pokrywa od zaworów od strony kierowcy wystaję lekko w rogu i tam leci mi olej z silnika. Naczytałem się juz że uszcelka nic nie da i rzeczywiście kupiłem uszczelke 28 zł wymieniłem i leci nie wiem czy mocniej czy nie bo wczesniej dokładnie nie widziałem ile ale teraz jak spojrzałem przez lustro to taki strumyk leci na dół..:L( Będe musiał zapewne wymienić pokrywe zaworów. No i jak odkrecałem śruby to w tamtym rogu mniejwiecej 4 śruby były lekko dokrecone. Bo odkrecałem wkrętarka i ustawiłem na 15 NM. I się leciutko odkreciły. A reszte musiałem ręką. Co prawda czytałem że tam sie dorkeca z siła 10 nm. alee przy sile 20 nm nie chciały sie odkrecic. No a klapa nowa koszt z 450zł . Ale sprobóje pierw używaną klape o ile dostane do 100zł. A uszczelka nieoryginalna to też dziadostwo bo jest chudsza i te dziurki co się wciska w śruby jakby(te otwory to są chudsze  i nie przylega tak samo jak oryginał masakra.. Nieszczelny układ? Ogółem to przy intercoolerze na dole tam przy kole prawym to jest na nim duzo oleju. Widać że gdzieś puszcza. Co prawda zawsze olej zleci do intercoolera.Musze go wyciągnać i wyczyścić ale wydaje mi się ze ciezko go wyciągnąć. No i kolejna sprawa że gdzieś ubywa mi płyn chłodniczy bo musze co jakiś czas dolewać np co tydzien. A wycieków płyn nie moge znaleźć bo patrzyłem dzisiajm, a auto nie kopci na biało... nie wiadomo o co chodzi.  No i dzisiaj zrobiłem lekko większą dziurke albo można powiedzieć że udrożniłem starą dziurkę w zakrętce od zbiorcznika chłodzącego. Bo tam też cisnienie zawsze jest jak odkrecam. No ktoś ma tak ze jak odkreca to mu płyn napełnia się tak jakby powracał z wężyków do zbiorniczka. A wydaje mi się ze to coś nie jest tak.

Offline

 

#15 2015-01-31 22:56:24

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2931
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Dzieki za wyjasnienie-teraz juz wiez ze biega o N75     .Chcesz kupic uzywany zawor egr czy pokrywe zaworow? Napisz jakie masz autko,bo niewiadomo (brak wpisu w profilu).

Offline

 

#16 2015-02-01 00:14:28

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

używaną pokrywe zaworów. EGR myśle ze nie musze wymieniać. Rocznik 2002 130km w sumie oznaczenie silnika nie wiem a gdzie to na silniku pisze bo szukałem to tam tylko cyferki jakieś

Offline

 

#17 2015-02-01 00:21:43

 lukker

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

2470384
Skąd: Starachowice/Kielce
Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 3993
Punktów :   121 
Silnik :: 1,9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: Łukasz

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Oznaczenie zapewne ASZ. Możesz dla pewności sprawdzić we wnęce koła zapasowego, albo na obudowie paska rozrządu.

Offline

 

#18 2015-02-01 06:23:12

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

załóż stara uszczelkę pod pokrywę zaworów i na sylikon np loctite sklej. I masz amen bez wyciekowy..


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#19 2015-02-01 12:15:27

 TataNka

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961065.gif

768002
Skąd: Chełm
Zarejestrowany: 2013-11-22
Posty: 1628
Punktów :   59 
Silnik :: 1.8 20V Benzyna - AGN
Moc [KM] :: 92KW/125KM
Rok :: 1999
Imię :: Mirek / Jastrząb / Piorun

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Jak ubywa płyn chłodniczy a nie kopci, posprawdzaj koło termostatu i na wejściu do bloku układu chłodzenia.
Ogólnie cały układ przejrzyj za dnia w dobrym oświetleniu, nawet z ostrą latarką.
Szukaj miejsc gdzie Masz różową szadź, nalot (zakładam że Masz różowy płyn) - tam ucieka Ci płyn. nie kapie a sączy się... suma sumarum przez tydzień ze zbiorniczka ubędzie, a pod autem sucho.
Mi uciekał tak pod połączeniem wejścia do bloku.


Bez aplauzu za punkty! Cieszy mnie że pomogłem...

Offline

 

#20 2015-02-02 17:32:18

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Wymieniłem uszczelke pod pokrywa zaworów ale dzisiaj zobaczyłem na "szczescie w nieszczesciu" ze wyleciał mi olej. Kurde 28 zł uszczelka erlinga... ale do oryginalu to jej daleko... I auto u mechanika... A wie ktoś gdzie dostane pokrywe taką do zaworów? bo u mnie to nigdzie nie moge dostać... Znalazłem jedną na allegro ale od silnika 150km i nie wiem czy bedzie pasować za 50zł. I czy nie ma wycieków, a w ASO chcą 550zł i musze po nią jechac i dać zaliczke...
Dramat!

Offline

 

#21 2015-02-02 17:38:21

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2931
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

A gdzie takie dziwne aso vw jest? Ja wysylam @ z "zakupami" i kurier (gratis) mi do domu przynosi.Co do uzywki,to nigdy nie masz pewnosci jak sam niesprawdzisz-ot typowa loteria.Kazdy bedzie zachwalal swoj "produkt"/czesc do sprzedania.

Ostatnio edytowany przez kane (2015-02-02 17:43:50)

Offline

 

#22 2015-02-02 18:40:52

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Kurna a jest jeden cennik tej pokrywy czy może w innym mieście może być tańsza taka pokrywa. Gościu mówił że przyjade zostawie zaliczek 150zł i wtedy będę miał pokrywe ..troche zdziwiło mnie to

Offline

 

#23 2015-02-02 19:13:07

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2931
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Czyli rozumujac to co napisales,to 1x jedziesz z kasa,a potem 2x po ta pokrywe??
Aso nie jest rownemu innemu aso-w Opolu podlaczenie pod kompa=50zl a tam gdzie ja jezdze (tez aso vw) to koszt 32zl.Gdzie tu jest logika??

Offline

 

#24 2015-02-02 19:19:34

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

A to warto zadzwonic do innego serwisu ASO. No dla mnie to wogóle bez sensu jeździć jeszcze nie wiadomo jak daleko. Wogóle sobie tego nie wyobrażam ale to mówił jakiś gosciu z serwisu przez telefon ale mniejsza z tym. Narazie szukam w poblizu uzywanej pokrywy ktora w razieco moge zwrocic.. Ale w ostatecznosci kupie nową.. z serwisu

Offline

 

#25 2015-02-02 19:24:17

 kane

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 2931
Moc [KM] :: wystarczy
Rok :: 2002
Imię :: polonista

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Zawsze mozesz zrobic tak:poszukac 2,3 serwisy kolo Ciebie napisac do nich maila (oczywiscie podajac wszystkie dane autka oraz co potrzebujesz) i porownac oferty-moze sie okaze ze inne aso jest "normalniejsze".@ jest za free 

Offline

 

#26 2015-02-04 13:03:05

fisichella4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-01-27
Posty: 200
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI ASZ
Moc [KM] :: 130
Rok :: 2002

Re: Tryb Awaryjny 1.9TDI 130KM

Jak narazie kupiłem Nową uszczelkę firma albo Na V albo na W nie pamiętam. Ta eldoo coś tam to jest kiczowa chyba że to jakaś tania wersja... I dałem silikonu czerwonego i zobaczymy czy bedzie leciec

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora