Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Więc po dość długim przeszukiwaniu aukcji w oko wpadła mi ta oferta http://olx.pl/oferta/vw-golf-iv-wersja- … 2;promoted mam tam niedaleko bo około 100km dlatego poważnie myślę nad wyruszeniem w oględziny. Proszę o rady na co zwracać uwagę czy może już po aukcji wiadomo że najlepiej odpuścić z góry dziękuje.
Proszę o przeniesienie tematu... pomyliłem karty...
Ostatnio edytowany przez matief93 (2015-06-08 17:53:52)
Offline
Prezentuje się ładnie, najlepiej zadzwonić,niech powysyła więcej fotek dokładniejszych,przemyśleć to i pojechać zobaczyć ,jak nie spasuje to . 2003 rok i 166000 przebieg hmm... tu bym się zastanowił,albo zajechać i go gdzieś sprawdzić pod komputerem,czy są błędy i przebieg ORI, jednostka spoko.
Pozdro!!
Offline
xXKrystianXx napisał:
... albo zajechać i go gdzieś sprawdzić pod komputerem,czy są błędy i przebieg ORI, ...
Do tego to tylko i wyłącznie jest aso vw łącznie z właścicielem autka.
Offline
Teoretycznie przebieg akceptowalny, w sensie że nie musi być cofany.
Średnia roczna i miesięczna do przyjęcia w normalnym użytkowaniu diesla.
Uwagę zwracać jak przy zakupie każdego auta.
Offline
xXKrystianXx napisał:
jednostka spoko.
Możesz mi powiedzieć więcej o tej wersji silnikowej? Szczerze największe zainteresowanie wzbudziła we mnie wersja 101km ale też nie wykluczam tej. Interesuje mnie głównie spalanie, awaryjność i osiągi. Jak wypadają one przy wersji 101?
Offline
110 kucy,to jest silnik VP czyli idioto-odporny (tak nazwał nasz mod "lukker") i mozna do niego lać kazda ropkę.101 kucy (taki jak moj) to jest juz PD czyli pompki i tutaj juz musisz uwazać co wlewasz do baku (pompki sa wrazliwe).Uzywajac tą jednostke juz 3 rok jestem zadowolony, leje tylko i wyłacznie diesel gold ze statoil, olej 5W30, filtry knecht i bezawaryjna jazda.V max 205 na prostej A1, najmniejsze spalanie 4,28L/najwieksze 7,34L.
Offline
kane napisał:
110 kucy,to jest silnik VP czyli idioto-odporny (tak nazwał nasz mod "lukker") i mozna do niego lać kazda ropkę.101 kucy (taki jak moj) to jest juz PD czyli pompki i tutaj juz musisz uwazać co wlewasz do baku (pompki sa wrazliwe).Uzywajac tą jednostke juz 3 rok jestem zadowolony, leje tylko i wyłacznie diesel gold ze statoil, olej 5W30, filtry knecht i bezawaryjna jazda.V max 205 na prostej A1, najmniejsze spalanie 4,28L/najwieksze 7,34L.
A jak z dynamiką tej 110 której dotyczy aukcja? W sumie po twoim poście jakoś mnie ta jednostka już tak nie odstrasza i jeżeli po oględzinach okaże się w porządku to raczej zdecyduje się na jego zakup mimo że nie jest to 101. Jednak jeśli jest mułowata w porównaniu do 101 to chyba odpuszczę. Jak ten silnik sprawdzi się na drogach i autostradach zawalonych tirami?
Offline
110 kucy napewno bedzie zrywniejszy niz 101-zawsze to 9 koni wiecej .PD-ki sa głośniejsze ale mniej pala niz VP (czyli pompa wtryskowa).obie te jednostki beda/sa dobre do wyzszych predkosci lecz wszystko zalezy od stanu kondycji silnika oraz osprzetu-niewiadomo jak traktował go poprzedni właściciel.
Offline
Ja najpierw wsiadłem do Leona 1.9 TDI 90km na VP ,odczucie jednak to nie jest to o czym marzyłem. Później golf IV 1.9 TDI AXR 101km na PD i tu się zakochałem,11 koniuchów więcej,ale jednak jest ta różnica w przyspieszeniu,auto według mnie jest bardziej zrywne na pompkach. Później zaczytałem się w internetach i pomyślałem w morde,czemu nie szukałem wersji ARL lub 1.8T ,ale tak to nieraz jest póki się auta nie kupi to się tym nie interesuje,a teraz człowiek chce żeby jak najlepiej jeździło i wyglądało. Obecnie mam 130km/300NM ,normalnie ustawiają 140km/320NM ,ale mapa mi się podoba,rwie na każdym biegu do przodu ,tylko jedynej rzeczy której się nie mogę nauczyć to wrzucanie 5 biegu Gdzieś mi wlazła w krew jazda na 4-rce.
Póki się nie przejedziesz jednym(VP) ,a drugim(PD) to ciężko w ciemno decyzje podjąć... Ja bym szukał 1.8T
Offline
Jestem posiadaczem właśnie golfa z takim silnikiem, moc jest calkiem w porządku, co do mułowatości, trochę słabo reaguje na gaz, ale jak juz zacznie zalapywac to juz ladnie ciągnie, co do spalania, Zimą 7l/100km w mieście, nieważne jak jeździsz, ponad 6l/100km latem, w trasie cisnąc 120-140km/h (90% trasy reszta miasto) robiąc 470km w 4osoby, wydałem 100zł więc ok 4,5l/100km
Offline
Strony: 1