Golf 4 Klub Polska
Witam. Robiłem ostatnio logi dynamiczne(problem opisany tutaj. http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=12705) po wizycie u szamana i oględzinach okazało się, że turbo jest przytarte. Teraz pytanie, czy jest sens wymieniać oryginalne turbo na jakiś zamiennik typu ASZ, ARL? Jak dużo roboty będzie miał szaman przy wymianie na turbo z innego modelu?
Offline
Mózg ma przytarty ten szaman twój.
Napisz mi jaka turbina to zamiennik z ASZ czy ARL bo nie rozumiem?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Głupie pytanko: czy ASZ bądź ARL to już nie posiadały ory suszarek?? Może coś mi umknęło.
Offline
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177146
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=31272
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112657
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189825
Ostatnio edytowany przez kane (2015-11-02 21:33:59)
Offline
Czy ASZ czy arl tyle samo przeróbek z przewodem do intercoolera. A po za tym p&p.
Wydech pasuje, tip do filtra pasuje, zlewka i zasilanie oleju pasuje egr pasuje.
Trzeba tylko kupić redukcję na allegro
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Odświeżam. Po zaczerpnieciu języka wybór padł na turbo od AWX;) zastanawiam się teraz na dorzuceniu od razu kolektora od AWX. Różnią się tylko EGRem i nie będzie większego kłopotu z jego przerzuceniem?
Ostatnio edytowany przez Tajcho (2015-11-05 19:20:49)
Offline
Nie lepiej się wstrzymać i mieć zapas na większą moc? Ja bym zamontował GTb2260Vk.
Montować AWXa? Ale po co to lepiej już ARla wsadzić. Ktoś ci doradza te mody czy sam w necie szukasz?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Konsultuję z moim "szmanem". Lecz wolę zawsze dla pewności was podpytac. Z tego golfiacza planuję wycisnąć około 160-170 kucyków, w przyszłym roku prawdopodobnie zmienię na benzynę. Całkowicie odradzasz tą, o której mowa była wcześniej?
Offline
Na 170km to ASZ wystarczy a jak ARL założysz to do 180-190km styknie
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
AJM ma najbardziej wydajne korpusy ale nie końcówki.
Według mnie okolicy 160km powinny styknąć bez problemu.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline