Golf 4 Klub Polska
Witam.
Mam taki problem, że przy tak około 3500 obrotów (5 bieg = 130km/h) wyłącza mi się turbo i więcej nie jedzie.
Gdy zahamuję to turbo nie działa, muszę zgasić i zapalić samochód i z powrotem jest okej.
Samochód Seat Leon 1m 2002r 1.9 TDI ASV (110km).
Podłączyłem pod kompa wyskoczyły takie błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 FK Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3357 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 03950 Additional Info: VSSZZZ1MZ2R040490 SEZ7Z0A1204680 3 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-00 - -
Z tego co udało mi się w internecie znaleźć to:
18062 - (Uszkodzony czujnik tempreatury i poziomu oleju)
17965 - (Zamienione przewody przyłączeniowe, nie włożone w króćce połączeniowe)
18080 nie znalazłem.
Nie mam czujnika oleju, ten drugi błąd i trzeci co oznaczają?
Dobra, wróćmy do tematu, co z tą turbiną?
Tutaj mam logi
http://vaglog.pl/log_242123.html
http://vaglog.pl/log_242124.html
http://vaglog.pl/log_242125.html
Pomoże mi ktoś?
Offline
Stoi ci geometria czyli turbo do czyszczenia..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Podobno można na 4 biegu przejechać kawałek z gazem w podłodze, żeby ją (tj. turbine) przedmuchać.
Niestety w moim przypadku to już nie działa.
Offline
Nie sądzę, że to przy 4 biegu mu coś pomoże, bo ja gdy butowałem na 4ce i doszedłem do tych 120-130 to i tak wpadał w tryb awaryjny By musial powoli iśc od 110 w górę żeby przejść ten skok przy 130km/h wtedy by raczej mu nie odłączało, ale to nie rozwiązanie
Offline
Trzeba poznać zasadę działania n75 żeby to odblokować
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Podłaczę sie pod temat, ponieważ u mnie też zdarza się, ze turbinka przestaje pracować. Czy moze ktoś konkretnie powiedzieć, co trzeba zrobić by cieszyć się jazdą w pełnym zakresie obrotów????
Czy trzeba cos wymieniac, czy tylko czyścić.
Pozdrawiam
Offline
Najpierw bym sprawdził szczelność układu dolotowego, czy nie ma gdzieś przedmuchów, wypiety, zsuniety, pekniety przewód gumowy lub jakas rura, icek itp. Miałem ostatnio podobna sytuacje, ze zcieło mi zabezpieczenie na przewodzie gumowo metalowym wchodzacym w egr i wpierniczał sie w tryb awaryjny ale to usunołem w miare szybko i bez bolesnie 6zł zabezpieczenie w inter carsie. A teraz do konkretów Chwile po kupnie, auta wpadlo mi w tryb awaryjny, 130km/h auto za nic nie chce przyspieszyc, redukcja i nic. Zgaszenie i zapalenie auta pomogło ale do nastepnego razu, który to stawał sie coraz czesciej i cześciej. Jazda na 3 przy pelnym bucie bez zmian,Sprawdzenie zaworka N75 niby działa, czyszczenie całego układy dolotowego, przewody, egr, icek i kolektor dolotowy jakby troche pomogło ale jednak nie. Została tylko turbinka, wypadło na regeneracje. Probem po regeneracju znikł.
Offline
Nie koniecznie musi byc zapieczona mi 2 mechanikow mowilo ze zapieczona a okazalo sie dopiero przy rozbiorce ze to zapieczona grucha i wezyki podcisnienia mialem takie ssme objawy jak ty. Sprawdz sobie jak chodxi ci dzwignia gdzie zamontowana jest gruszka przy turbinie jesli chodxi w miare lekko i w pelnym ruchu to geonetria okej a jesli nie to turbo na warsztat ale proponuje regenerowac dolozyc 300zl wiecej od czyszczenia i spokoj pozdro
Offline
witam. mam takie pytanie odnośnie turbo.powiem tak miałem problem z przyspieszeniem tz niema juz takiego kopa jak miał. wymieniłem prze pływkę wężyki podciśnienia oraz zawór N75 nieczuc róznicy proszę o pomoc w tej sprawie dzieki
Offline