Golf 4 Klub Polska
https://www.youtube.com/watch?v=nzL_MwIz22g miłego oglądania-ja wiłem się ze śmiechu ja wymianiał filtr paliwa
Offline
Film jakaś pomyłka jak ogląda to ktoś co naprawdę z sercem wymienia i robi serwis takiego silnika..
Olej zmieniany na 1 2 3 i zakręcamy . Filtr oleju dopiero baran odkręcił jak olej z miski zleciał gdzie robi się to zaraz po zdjęciu osłony silnika .
Czyli z powrotem brudne dziadostwo do miski wleciało.
Oringów nie powymieniał bo po co..
Ja to olej z podstawy oleju wysysam jeszcze bo dla mnie liczy się każda ilość spuszczonego oleju. Do 1.9 TDi Pd wchodzi mi w tedy 4.5L I jest 3/4 stanu po odpaleniu.
Filtr paliwa sama wymiana no trochę się naszarpał ale po co te ropę tam lał skoro PD (pompowtrysk) ma pompę w baku. Wystarczy z 10 razu zapłon włączyć na 3 sekundy na zdjętym jednym przewodzie paliwowym i sam się napełni.
W d.u.p.i.e z takimi poradami mechaniki jeba..ne
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-12-25 21:34:26)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Masakra. To spuszczenie oleju a potem odkręcenie filtra i czekanie aż wszystko spłynie z powrotem do michy To nawet nie logiczne jest dla kogoś kto się na tym nie zna. Człowiek niesprawny manualnie, wszystko mu z łap leci, napierdziela wszystkim na około jak leci. No i to lanie ropy do filtra Ciekawe czy i do bagażnika nie narozlewał, minus 10 do koordynacji ruchów
Ostatnio edytowany przez Marcinusik (2015-12-25 21:55:18)
Offline