Golf 4 Klub Polska
Witam!
Mam małe pytanie powoli przymierzam się do zakupu auta, pod uwagę biorę między innymi golfa IV i pytanie jaki silnik? Będzie to moje pierwsze auto, codziennie będę robić około 70km do szkoły i z powrotem oraz w weekendy jakieś wyjazdy więc obowiązkowo będzie podtlenek LPG. Jaki silnik polecacie? Jako, że będzie to pierwsze auto to wiadomo "szpan" musi być A tak całkiem poważnie zakochałem się w dźwięku 2.3 v5 150KM dostanę w pięniądzach, jakich chcę kupić. Na pewno odpada 1.4, 1.6, 1.8T. Pod uwagę oprócz 2.3 v5 biorę jeszcze 1.8 125KM, 2.0 8v. Co byście polecali z tych silników? I Pytanie do osób, które mają/miały styczność z 2.3 v5 150KM jak to się sprawuje z LPG, jakie są koszty utrzymania chodzi mi o ubezpieczenie oraz przeglądy, fajnie że jest na łańcuszku rozrządu. Opłaca się kupić lekko uszkodzonego? Bo znalazłem dość dobrze wyposażonego, ale uszkodzonego w tył, do opłat.
Offline
Dlaczego taka niechęć do 1.8T?
W 2.3 V5 będziesz dzwiękiem jechał?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Te same pytanie chciałem zadać, 2.3 v5 wcale nie będzie oszczędniejsze od 1.8t, a jeden i drugi podatny jest na podtlenek LPG, kwestia dobrego gazu.
Jak oczekujesz szpanu, to nie tylko dźwięk się liczy, a jak w grę wchodzi 1.8 to tylko turbo. Jesteś tyle lat na forum, a taką kichę odwalasz młody? Nieładnie
No cóż, 2.3v5 okej ma fajny dźwięk, ale to tylko tyle z zalet, a to że rozrząd na łańcuchu to wcale nie oznacza nieśmiertelnego rozrządu..
Może i w 1.8t nie osiągniesz takiego dźwięku, ale zrobisz sobie przelot, końcowy zrobisz basowy i będziesz miał w miarę dźwięk i chociaż czym depnąć
Offline
kubol1990, z silników na które Chcesz zwracać uwagę to szukał bym tak:
1.8T 20V 150KM - dobry zadbany to z gromnicą szukać... najczęściej wypiłowane bo jest już co piłować.
1.8 20V 125KM - łatwiej o niego, dynamika jasne że mniejsza jak w T ale spalanie większe ( miasto spokojnie 10L spali )... acz zadbany to pancerny silnik i dobrze toleruje gaz. Wiele osób twierdzi że mają słabe głowice, ale jak się nie piłuje zimnego to głowicy nic nie dolega... - osobiście posiadam i zmieniać nie mam zamiaru.
2.3 v5 tych silników jest mało, znam dwie osoby które miały auta z tymi silnikami - jakoś szybko się ich pozbyły... na rzecz diesla i klasycznego 1.8.
Z racji podaży na rynku może się okazać że najlepszym egzemplarzem będzie właśnie 2.3v5 lub 1.8 20V 125KM...
Offline
Niechęć do 1.8T mam taką, że auto będę kupować max do 7 000zł a zadbanego 1.8T nie kupię w tej cenie, więc sobie z góry odpuściłem Właśnie myślałem o tym 1.8 125KM a co sądzicie o 2.0 bo też ich trochę jest A 2.3 v5 nie tylko dźwięk ale wydaje mi się, że jest trwalszy niż 1.8T bo to już dużo osób je dosiadło takich typowych wieśniaków, które je Cisną do odcięcia na każdym biegu, więc sobie odpuściłem. Wiem, że jestem już parę ładnych lat na forum ale nadal sam nie widziałem A może jednak najlepszym wyjściem będzie 1.6sr z LPG
Offline
Witaj, ja to bym tak wgl zaczął od tego czy za 7tysi to kupisz nawet teoretycznie z tej stawki najsłabszego 1.8 125KM...? a apropo silników jak sprowadzałem samochód miał być toledo własnie 2.3 v5 tylko 170KM, zraziłem sie odrazu piękny ładny zadbany a łancuch już klekotał strasznie (więc niewiem czy ten łancuch to taki super ekstra wytrzymały;), wiadomo to zależy od konkretnego egzemplarza, sam osobiscie ciesze sie ze mam 1.8T już jakieś dwa lata, sprowadzałem z zamiarem założenia gazu i wkoncu nie założyłem wyrabiam spokojnie na wache a w 2.3 v5 napewno było by troche gorzej ze spalaniem, a wydaje mi się że Twoja ostatnia wypowiedz w tej całej "historyii" będzie najrozsądniejsza
Offline
Auto do 7 tys to bym sobie darował w ogóle Vw kup sobie honde 6 gen 1.4 90km te same osiagi i tam mozesz pilowac. A za 7 tys to masz już w czym szukac
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon Ty tak na poważnie... z tą odpowiedzią???
Kubol1990 w cenie 7000 licz: kupno auta 5000 - 6000. tego 1000 zostaw na " wypadki" po zakupie...
Na zadbaną 4 z tymi silnikami potrzeba Ci co najmniej 10 000.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-02-23 15:46:43)
Offline
Takie 50/50 Tatanka
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
tzn tak hondy na pewno nie kupię ><
pod uwagę biorę takie auta jak Golfa mk4, BMW e36, Audi a4b5 (boję się zawieszenia w nim), Golf mk3 I chyba poprzestanę na golfie mk3 to będzie najlepsze wyjście w rodzinie mam jednego mk3 1.6 101KM 1997, klima, kubełki LPG i chyba będę molestwać, żeby mi go sprzedali A co do samego mk4 myślałem, czy by nie kupić jakiegoś lekko uszkodzonego i go wyklepać, mam znajomości w tej branży więc to nie ma problemu z tym (Będzie to zrobione dobrze bo widziałem jak robi i jest pierwsza klasa )
Offline
No to kup jakieś autko uszkodzone i zrób, sam zrobisz to będziesz wiedział co było robione i JAK. No i wtedy może i w kosztach się wyrobisz.
Lepiej już poczekać, zarobić więcej i serio mk4, albo inne auto, ale nie mk3. Już lepiej klasyka mk2, albo i mk1! I robić sobie autko
Offline
Chrzanek napisał:
... Już lepiej klasyka mk2, albo i mk1! I robić sobie autko
100% racji bo znaleźć nie zgnitą III to jak wygrać full w totka
Offline
Mam GOLFa III 1.4 benzynke po przelocie 140 tyś km..
Zrobiona uszczelka pod głowicą bo ze starości dała znaki..
Progi w stanie takim że MK4 może się wtydzić swoimi..
Kolor czerowony.
Wspomaganie to jego jedyny bajer.
Koszt ok 5-5.5 tyś zł.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-02-24 14:01:38)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Mam GOLFa III 1.4 benzynke po przelocie 140 tyś km..
Zrobiona uszczelka pod głowicą bo ze starości dała znaki..
Progi w stanie takim że MK4 może się wtydzić swoimi..
Kolor czerowony.
Wspomaganie to jego jedyny bajer.
Koszt ok 5-5.5 tyś zł.
Ewentualnie zaproponuj złote mkII
Offline
No ten mk3 sam szukałem dla rodziny, byłem go oglądać i powiem Ci, że blacha jest igła
Spoko bo ma LPG Tylko, że butla wychodzi za 2 lata, albo w przyszłym roku Technicznie jest parę rzeczy do ogarnięcia ale ogółem podoba mi się I chyba się na niego skuszę, ale dzięki za sugestie, i jednak nie wezmę mk4 chyba, że jakieś 1.6 z klimą manualną i szybami w elektryce, bo tyle mi wystarczy Resztę da się dołożyć ><
Offline