Golf 4 Klub Polska
Witam Panowie, mam mały problem, samochód zaczął mi wciągać olej, położyłem się pod autem i zauważyłem mokre przewody turba, czyżby łożysko już się rozpadało?? Turbo do wymiany??
dodam że zaczęło głośniej chodzić i przy 2200 obr/min słychać metaliczny dzwięk jak by łopaty wirnika tarły o obudowę
poniżej zdjęcie turbinki:
Offline
mam taki sam obrazek w swoim 110 od 20 tysiecy już, u mnie schodzac z obrotów jest syczenie w okolicach 1200-1300 mile dla ucha z resztą, od wymiany do wymiany oleju wciaga nie caly litr i nic sie nie dzieje
Offline
khrys napisał:
...u mnie schodzac z obrotów jest syczenie w okolicach 1200-1300 mile dla ucha z resztą, od wymiany do wymiany oleju wciaga nie caly litr i nic sie nie dzieje
U mnie jest dokłądnie tak samo też syczy schodząc z obrotów a raczej to taki jak by świst, i też około litre wciąga od wymiany do wymiany (10 tys)
Offline
Zdejmij ten przewód i zrób zdjęcie koła kompresji
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
nie mam za bardzo warunków żeby ściągnąć ten przewód
czy olej w intercoolerze może być przez to że przeciągnąłem trochę z wymianą oleju?? konkretnie 5 tys. km.
Offline
Wymian oleju się nie przeciąga... ( można 100-200 km...) ale 5 tyś... i to jeszcze w czarnuchu
Jak dbasz tak Masz, olej w intercoolerze będzie się zbierał zawsze jeśli tylko turbina nie domaga na uszczelnieniach...
Do póki wiele oleju nie łyka, to wystarczy raz na rok poświęcić dzień i oczyścić dolot. Jak zacznie brać ponad normę to patrzeć, bo nie wiesz czy turbina siada czy pierścieniami pije...
Tak czy siak coś będzie do robienia.
Nie wiem jak zdanie Sz. K. z Forum, ale wg. mnie: jeśli turbo daje słyszalne poświstywanie, czy wręcz gwizdanie to należy się nią zająć.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:25:37)
Offline
A według mnie dałbyś radę jeszcze te dodatkowe 5 tyś przejechać na tym oleju ;p
I jednak znajdź warunki żeby zdjąć ten przewód i sprawdzić jak te koło kompresji tam wygląda ..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Po długim czasie udało mi się dotrzeć do wirnika turba, luzów nie ma i wygląda także bardzo ładnie
więc chyba wina to będzie odmy olejowej, te zapocone przewody i olej w IC
Offline
Słyszysz świst przy przyspieszaniu?
Po wirniku widać jakby piasek kiedyś wpadł i pocięło łopatki.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tak, troche swistu jest słychac jak przyspieszam
Offline