Golf 4 Klub Polska
Witam chciałbym zakupić Golfa tylko w tym problem,że nie wiem jaki silnik i jaki model.Po zakupie chciał bym go od razu stuningować.Myślałem nad Golfem III vr6 2.8 . Prosił bym o pomoc jestem zielony w tych tematach
Ostatnio edytowany przez Gerbi (2016-04-04 00:11:09)
Offline
Gofer969 napisał:
Nie lepszy już mk4 ? Dozbieraj i kup już cos co wygląda i też jedzie
Golfa IV z silnikiem 1.8T 150km lub 2.0T 180km z nich moża bez dużego wkładu finansowego podrobić na 209km lub 224km
Masz bardzo dużą wiedzę. Można wstawić auta na jakieś modyfikacje do Cb?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
K04 hybryda 2300zł (przy oddaniu starej k04)
Fmic 1400
Wydech downpipe 1000zł
Tip 420
Wtryski 440ccm 650zł
Kevalarowa tarcza sprzęgło 200zł
Czujnik EGT, Boost, Temp oleju ok 600zł
Program ok 1000zł
Pompa paliwa 1.8T 225km ( najlepiej LEON Cupra R)
I powinno wyjść 295-310km
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-04-06 17:27:35)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
przy normalnej jeździe ok 9-10litrów podczas chłosty max 18 litrów
Czaas 0-100 jak dobre opony i jestes ogarnięty za kierownicą to poniżej 5 sekund dasz radę.
1.8T według mnie tańszy do robienia większych mocy.
Np zrobić 1.8T na 400km to koszt ok 15 tyś zł nie licząć robocizny.
Zrobić 2.0 TFSI 200km na 400km to koszt ok 25 tyś zł i dalej trzeba kuć maszynę.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-04-06 22:32:17)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Albo droższe Toyo R1R lub T1R albo tansze Federal.
Pod te moce 300km
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tylko od razu piszę że ten samochód robię żeby nim jeździć a nie się ścigać i gdzie mogę dorwać takie felgi ? http://www.felgi.pl/gfx/Articles/web_al … KL-200.jpg
A jedno mnie zastanawia nie będzie się nic działo jeśli będę jeździł po 12 godzin ? Wiem to pytanie jest głupie ale to tylko z ciekawości
Ostatnio edytowany przez Gerbi (2016-04-08 10:23:53)
Offline
Takie Oz na golfa 4500zl kpl.
Przez 12 godzin ciągłej jazdy nic się nie stanie, przy rozsądnej jeździe oczywiście
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tesla proszę Pana. 700km i na prąd
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jak mniej będziesz pił i jadł to szybciej zaczniesz biegać? Chłopie na logikę.
Chcesz tanio jeździć kup starego diesla.
Chcesz się powściekać niestety paliwo kosztuje
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline