Golf 4 Klub Polska
Witam.
Pojawił mi się w golfie spory problem. Na biegu jałowym czuć wyraźne drgania silnika jak i niepokojące dźwięki. Po wciśnięciu sprzęgła problem ustaje lecz słychać go podczas jazdy na każdym biegu. Auto ma moc i nie czuć by sprzęgło się ślizgało. Po prostu głośniej "ciągnie" na każdym biegu. Silnik 1.9 TDi 110km AHF
Offline
Na pedale jak i lewarku to powiem szczerze nie zwróciłem uwagi. Chodzi mi o to że silnik ma jakieś szarpania i " nie równą prace ". Jakby jakieś opory dostawał.
Offline
U mnie też tak jest silnik 130km ASZ przebieg 250tys. pewnie będę czekał aż się całkiem rozleci i oby nie prędko, słychać stuki na biegu jałowym, wibracje (chyba na karoserii), oraz stuki przy zmianie biegu na wyższych obrotach (podczas szybkiego przyspieszania). Jednak masa do mojego to 1600 plnów więc staram się zwlekać. Podłączę się z moim pytaniem. Jak padnie całkiem to może coś więcej się stać wiecie większe koszty niż tylko dwumasa?
Offline
ej a jak rozpoznać czy dwumas jest jeszcze oryg? W sensie czy był zmieniany.
Offline
Tego nie wiem, może ktoś z forum pomoże. A co do tematu. Mechanik sprzęgło odrzucił. Podejrzewa skrzynie biegów ale żeby potwierdzić trzeba ja wyjac 😡
Na czytałem się trochę o łożysko oporowy i objawy się zgadzają tylko ze u mnie wszystko się dzieje przy puszczonym sprzęgłe a wszędzie pisało ze łożysko słychać przy wcisnietym.
Jednak padło na dwumase ;] jak usłyszałem cenę naprawy to prawie pikawa mi wyskoczyła
Przy okazji padło też na sprzęgło i łożysko oporowe...
Koszta :
sprzęgło 700zł
dwumasa 1100zł :O
łożysko oporowe 60zł
robocizna 350zł
Czyli wesoło a tu nad morze wyjazd:/ chyba trzeba w totka pograc ;]
Ostatnio edytowany przez z4k (2016-07-04 17:10:49)
Offline
krzysiek555 napisał:
U mnie też tak jest silnik 130km ASZ przebieg 250tys. pewnie będę czekał aż się całkiem rozleci i oby nie prędko, słychać stuki na biegu jałowym, wibracje (chyba na karoserii), oraz stuki przy zmianie biegu na wyższych obrotach (podczas szybkiego przyspieszania). Jednak masa do mojego to 1600 plnów więc staram się zwlekać. Podłączę się z moim pytaniem. Jak padnie całkiem to może coś więcej się stać wiecie większe koszty niż tylko dwumasa?
Z tego co wiem to może i skrzynie biegów uszkodzić ale może się mylę.
Offline
z4k - 2 tygodnie temu za komplet sprzęgła z Sachs'a zapłaciłem 1900zł wraz z robocizną (za robotę tak jak u Ciebie - 350zł) ale do AXR'a, więc może stąd ta różnica cen.
Offline