Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2011-11-10 19:13:31

Michal5142

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2011-11-10
Posty: 9
Punktów :   

Buja podczas rozpędzania.

Witam, mam golfa IV 1.9 TDI 90 KM podczas rozpędzania auto buja do przodu i do tyłu tak jak by wyłączało i włączało się turbo, wymieniłem przewody podcisnieniowe z czujnikiem podciśnienia i dalej jest ten problem dodatkowo od czasu do czasu jest brak mocy jak by turbina nie działała, wystarczy wyłączyć silnik włączyć i wszystko działa, wydaje mi się ze mój problem tkwi w turbinie, ale słyszałem że może być to wina przepływomierza, piszcie co sądzicie na ten temat, może ktoś się spotkał z takimi objawami, z góry dzięki za odpowiedzi.

Ostatnio edytowany przez Michal5142 (2011-11-10 19:22:36)

Offline

 

#2 2011-11-10 20:45:25

 maniek

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2011-07-01
Posty: 2968
Punktów :   137 
Silnik :: mk4 1.9TDI AHF/mk5 1.9TDI BKC
Moc [KM] :: mk4 110 KM / mk5 PLUS 105 KM
Rok :: mk4 1999 / mk5 PLUS 2005
Imię :: Mariusz

Re: Buja podczas rozpędzania.

Problemem może być turbo prawdopodobnie ponieważ jak wyłączałeś i włączałeś jak opisujesz i jest ok to robiłeś reset.

Offline

 

#3 2011-12-28 16:48:40

Michal5142

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2011-11-10
Posty: 9
Punktów :   

Re: Buja podczas rozpędzania.

Witam, po diagnozie mechanik stwierdził że turbina, przepływomierz jest ok, ale doszedł do wniosku że silnik był wymieniony, i że mój problem możę być spowodowny nie właściwym oprogramowaniem do tego silnika czy jest to możliwe i czy wymiana oprogramowania wystarczy???

Offline

 

#4 2011-12-28 17:11:24

 maniek

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Zarejestrowany: 2011-07-01
Posty: 2968
Punktów :   137 
Silnik :: mk4 1.9TDI AHF/mk5 1.9TDI BKC
Moc [KM] :: mk4 110 KM / mk5 PLUS 105 KM
Rok :: mk4 1999 / mk5 PLUS 2005
Imię :: Mariusz

Re: Buja podczas rozpędzania.

Opcja oprogramowania sterownika oczywiście swoją drogą, ale na jakiej podstawie stwierdził że silnik był wymieniony konkretnie ci to pokazał, wytłumaczył? podpinał VAG?

Offline

 

#5 2011-12-30 19:05:13

x50sr

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

Zarejestrowany: 2010-09-08
Posty: 497
Punktów :   
Silnik :: BVR
Moc [KM] :: do pomiaru
Rok :: 2005-silnik

Re: Buja podczas rozpędzania.

po 1 od kiedy masz auto ,,, bo jak nagle ci SZARPIE  to du,a a nie oprogramowanie

Offline

 

#6 2012-01-14 13:21:13

Michal5142

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2011-11-10
Posty: 9
Punktów :   

Re: Buja podczas rozpędzania.

auto mam od lipca 2011 i od samego początku tak "buja" na VAGu nic nie wychodzi tylko błąd komunikacji z deską rozdzielczą, z racji iż pół instalacji jest cięta i lutowana na nowo, no i po tym elektryk stwierdził że to nie jest raczej silnik z tego auta, z racji iż nie pasuje pod instalację elek. więc polscy czarodzieje tak poczarowali żeby było na sztuka, auto bylo sprowadzone z nl przez radomskich magików.

Offline

 

#7 2013-05-09 13:53:01

Michal5142

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2011-11-10
Posty: 9
Punktów :   

Re: Buja podczas rozpędzania.

Witam, po ponad 1,5 roku jeżdżenia po specjalistach, szukania przyczyny mojego problemu udało się go rozwiązać, pczyną takiego zachowania silnika były odwrotnie podłączone przewody podciśnieniowe na zaworze n75, koszt naprawy to 0,5 dobrej wódeczki dla kolegi który naprowadził mnie na problem.

Offline

 

#8 2013-05-09 14:17:20

 m&m

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2012-01-04
Posty: 118
Punktów :   
Silnik :: 1.9TDI
Moc [KM] :: 90
Rok :: 2000
Imię :: Mateusz

Re: Buja podczas rozpędzania.

W zeszłym tygodniu miałem takie same problemy z wyłączaniem się turbo tylko że całkiem padł zawór N75. Wyskakiwał błąd 17964 P1556 REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA. Możliwe przyczyny takiego błędu to:
1. zatarta kierownica w turbinie (w moim silniku ta diagnoza odpadła bo to AGR bez zmiennej geometrii)
2. przewody podciśnienia (łatwa sprawa do sprawdzenia)
3. nieszczelność w układzie dolotowym (usterka występowała by cały czas a nie sporawdycznie)
4. zawór sterowania EGR (można go rozebrać i przeczyścić)
5. i w końcu ostatnie to moja przyczyna zawór N75 (przy zakupie trzeba uważać bo są dwa typy, do roku 2000 z wtyczką prostokątną i od roku 2000 nowszy typ z wtyczką półokrągłą)

http://img827.imageshack.us/img827/3136/a2d244ff5243bad7.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora