Golf 4 Klub Polska
Witam, mam golfa IV 1.9 TDI 90 KM podczas rozpędzania auto buja do przodu i do tyłu tak jak by wyłączało i włączało się turbo, wymieniłem przewody podcisnieniowe z czujnikiem podciśnienia i dalej jest ten problem dodatkowo od czasu do czasu jest brak mocy jak by turbina nie działała, wystarczy wyłączyć silnik włączyć i wszystko działa, wydaje mi się ze mój problem tkwi w turbinie, ale słyszałem że może być to wina przepływomierza, piszcie co sądzicie na ten temat, może ktoś się spotkał z takimi objawami, z góry dzięki za odpowiedzi.
Ostatnio edytowany przez Michal5142 (2011-11-10 19:22:36)
Offline
Problemem może być turbo prawdopodobnie ponieważ jak wyłączałeś i włączałeś jak opisujesz i jest ok to robiłeś reset.
Offline
Witam, po diagnozie mechanik stwierdził że turbina, przepływomierz jest ok, ale doszedł do wniosku że silnik był wymieniony, i że mój problem możę być spowodowny nie właściwym oprogramowaniem do tego silnika czy jest to możliwe i czy wymiana oprogramowania wystarczy???
Offline
Opcja oprogramowania sterownika oczywiście swoją drogą, ale na jakiej podstawie stwierdził że silnik był wymieniony konkretnie ci to pokazał, wytłumaczył? podpinał VAG?
Offline
auto mam od lipca 2011 i od samego początku tak "buja" na VAGu nic nie wychodzi tylko błąd komunikacji z deską rozdzielczą, z racji iż pół instalacji jest cięta i lutowana na nowo, no i po tym elektryk stwierdził że to nie jest raczej silnik z tego auta, z racji iż nie pasuje pod instalację elek. więc polscy czarodzieje tak poczarowali żeby było na sztuka, auto bylo sprowadzone z nl przez radomskich magików.
Offline
Witam, po ponad 1,5 roku jeżdżenia po specjalistach, szukania przyczyny mojego problemu udało się go rozwiązać, pczyną takiego zachowania silnika były odwrotnie podłączone przewody podciśnieniowe na zaworze n75, koszt naprawy to 0,5 dobrej wódeczki dla kolegi który naprowadził mnie na problem.
Offline
W zeszłym tygodniu miałem takie same problemy z wyłączaniem się turbo tylko że całkiem padł zawór N75. Wyskakiwał błąd 17964 P1556 REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA. Możliwe przyczyny takiego błędu to:
1. zatarta kierownica w turbinie (w moim silniku ta diagnoza odpadła bo to AGR bez zmiennej geometrii)
2. przewody podciśnienia (łatwa sprawa do sprawdzenia)
3. nieszczelność w układzie dolotowym (usterka występowała by cały czas a nie sporawdycznie)
4. zawór sterowania EGR (można go rozebrać i przeczyścić)
5. i w końcu ostatnie to moja przyczyna zawór N75 (przy zakupie trzeba uważać bo są dwa typy, do roku 2000 z wtyczką prostokątną i od roku 2000 nowszy typ z wtyczką półokrągłą)
Uploaded with ImageShack.us
Offline