Golf 4 Klub Polska
Witajcie, przymierzam sie do kupna Golfa. Mam niestety dosyć ograniczony budżet, ale mam nadzieje nie trafić na konkretnego trupa
Na początek chciałbym jakieś ogólne opinie o tym:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage … yRNP9.html
pojeździe, ma podany VIN - mógłby ktoś go rozszyfrować i sprawdzić czy pokrywa się z tym co napisał sprzedawca?
Ogólnie czy taki Golf jest warty zainteresowania. Zastanawia mnie trochę kierownica, jest to chyba nowszy typ? Montowany zapewne od któregoś roku, nie dotarłem do informacji jakiego. Zmiana ewentualna kierownicy może sugerować powypadkową przeszłość, ale też może to być "inwestycja" właściciela. Przemawia za mną użytkowanie auta w kraju i klimatyzacja.
Jeśli nie ten srebrny, to dam jeszcze takiego Golfika:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage … 794c599985
Świeżo sprowadzony pod handel, nie ma co się oszukiwać, wypicowany do zdjęć, ale może coś z tego być? Zastanawia mnie podana moc, 80KM przy silniku 1.4. Sprzedawca się walnął czy może jakaś przekładka?
Czy to będzie silnik 1.4 czy 1.6 to w sumie dla mnie bez różnicy. Obecnie mam Peugeota 206 z kosiarką 1.1 więc wszystko będzie odczuwalnie mocniejsze Z góry dzięki za podpowiedzi.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:59:01)
Offline
Za te pieniądze nie oczekuj ze kupisz auto - wsiadam i jeżdżę.
Dolicz solidny wkład 2000zł, na wstęp.
Podane ceny za te roczniki są OK ( zawsze można się targować ).
Nie oszukujmy się Golfy IV się starzeją, coraz trudniej o dobry, zadbany egzemplarz... Więc nie liczmy na mega promocję...
Ogólnie 1.4 bym omijał, nawet jeśli teraz jeździsz "kosiarką".
1.6 wydaje się być optymalnym rozwiązaniem, tym bardziej że to klasyczny 8 zaworowiec.
Więc dobrze obejrzeć, nie napalać się. W razie wątpliwości wszelakich dać sobie luz.... Nie golf to opel Ci się trafi....
Co do VIN, zawsze można podjechać z posiadaczem do ASO, sprawdzimy przeszłość legalną auta, ale podmiany silnika tego samego typu już nie.... Co do wątpliwości zawsze można poprosić o mmsa z fotką wlepy z auta.
Tam jest VIN, kody wyposażenia. W sieci sprawdzimy znaczenie kodów.
Offline
Kane, oczywiście chciałbym i dołożyć parę tysiecy, ale mogę tak dokładać, dokładać i zaraz uzbieram na jakąś Astrę H czy inne auto. Doskonale wiem że za takie pieniądze nie dostanę igły spod kocyka, ale no mam skromny budżet a nie chce pakować się ponownie w segment małych aut typu Cilo czy 206. Co do wyposażenia, każdy wrzuca co chce, jeśli mi się coś nie spodoba zawsze można to zdemontować wiocha, nie wiocha, auto za taką cenę ma jezdzic. A dla mnie autko to nie jest przedłużenie, no wiadomo czego
TataNka jak wspomniałem, usterki mniejsze czy większe się znajdą. Oczywiście nie szukam okazji, szczerze w okolicy znalazłem tańsze Golfy ale nie rozglądam się nawet. Wiadomo, że zaczynając od ogłoszenia nie działa się na zasadzie 'na zdjęciach ok to biore'. Mam znajomego mechanika z którym mam zamiar popolowac na golfa. Jeszcze z tą zmianą silnika, w sumie to wg. mnie wymiana nie jest czymś strasznym, teoretycznie silnik to część auta i o ile porządnie zrobiona wymiana jednostki napędowej nie jest czymś strasznym to auto zbudowane z 5 różnych aut już tak. Silnik jak silnik, mógł się zepsuć. Póki co się jeszcze rozglądam a te 2 sztuki to mój taki wstęp do rozglądania się
Wybrałem Golfa gdyż kusi mnie on dosyć tanimi kosztami eksploatacji, design nie jest porywający, ale można się przyzwyczaic. Owszem, mogę się rozglądać za Focusem, za Astrą G czy nawet za jakąś Mazdą 323, ale są to auta które mają sporo więcej wad. Całkowicie świadomie prawdopodobnie stanę się posiadaczem golfa i nie mam zamiaru tworzyć wieś tuningu, a wręcz przeciwnie - zbliżyć do wersji fabrycznej. Będę informować na bieżąco jak wygląda sprawa tych 2 egzemplarzy oraz czy pojawiają się nowe w kręgu moich zainteresowań.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-14 09:47:24)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:59:19)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:59:35)
Offline