Golf 4 Klub Polska
Witam,
mam pytanie czy jest jakiś sensowny i sprawdzony sposób na podniesienie mocy w tym silniku?
Nie interesują mnie żadne chip boxy które działają co najwyżej na psychikę właściciela.
Czy ktoś podnosił moc w tym silniku lub ma sprawdzone pomysły jak to zrobić?
Podobno jest to możliwe na komputerze co opisują w tych tabelach:
http://www.fabryka-mocy.com/index.php?o … Itemid=210
podnoszą moc i moment obrotowy..
Dzięki za pomysły i zapraszam na dyskusję w tym temacie, może się komuś przyda
Offline
hm, właściwie to przeczytałem już chyba wszystkie fora z informacjami na temat tego silnika i faktycznie każdy odradza zmiany, chodź inspirują np filmy takie jak ten:
http://www.youtube.com/watch?v=HUpkdLWRZgI
w których pokazują że niby chip tuning tak pomógł
Offline
faktycznie Kajor maszz rację, chodziło mi bardziej o ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=4JnKrcn_8fY
powiedz co o tym myślisz i czy to realne aby na samym chipie była taka różnica?
ach i znalazłem jeszcze informacje o takich modyfikacjach tego silnika:
1.4 16V AUA wyjściowo 75 KM i 126 Nm Wink Wink (hamownia 81KM 124 Nm [stożek])
Modyfikacje:
STAGE 1
-kolektor dolotowy od polo 6n2 101
-przepustnica z polo 6n2 101 elektroniczna 60mm (bylo 48mm)
-wtryski z Polo 6n2 101
-zmodyfikowana puszka seryjnego filtra pod stożkowy K&N do 150 KM nawiew z 2 stron (w trakcie budowy)
(hamownia 99KM i 128 Nm)
-ECU program UNITRONIC z przesunięta odcinka pod 7000 rpm
(hamownia 104 KM 135 Nm)
STAGE 2
-Kolektor ssący Polo 6n2 GTI
-Kolektor 4-2-1 SuperSprint
-środkowy wydech GTI
-Koncowy wydech GTI
-wszystko 2 cale
-Nowy dolot BMC DIA
Osiągnieta moc 107 KM i 128 Nm
STAGE 3
-środkowy wydech TDI
-końcowy wydech TDI
-kolektor owinięty termoizolacyjnym bandażem
-regulator paliwa GTI
-remap map paliwa i zapłonu w programie UNITRONIC
-przyspieszenie pracy przepustnicy UNITRONIC
Obecna moc 112 KM i 146 Nm
powiedzcie mi jakie są to koszta w każdym z tych etapów?
Ostatnio edytowany przez Fifty (2013-01-03 19:23:26)
Offline
to raczej licz już w tysiącach, możesz zrobić tak na początek:
- tłumik sportowy,
- zamiast tłumika środkowego wstawić strumienice,
- stożek,
- chip,
to powinno dać ci z 17 koni więcej może,
- później wałek rozrządu świątka,
- wymiana kolektora,
to powinno dać z 13% więcej mocy,
- - -
Ogólnie dobrze się zastanowić zanim się zacznie, dużo pieniędzy potrzeba.
Osobiście wolę zadbać o wygląd ponieważ dużą moc używasz rzadko a wygląd masz na co dzień.
Pozdrawiam,
Offline
czyli albo zaakceptować osiągi tego silnika albo go wymienić
Offline
hm a orientujesz się jakie były różnice mechaniczne pomiędzy nimi?
Offline