Golf 4 Klub Polska
Witam jestem nowy na forum i chciałbym zaprezentować mój samochód który wczoraj kupiłem
- Silnik : 1,9 TDI ASZ
- Moc [kW/KM] : 165 km (chip ze 130 km)
- Przebieg :180 tyś
- Rocznik : 2002
- Skrzynia : manualna 6-biegowa
- Rodzaj paliwa : diesel
- Drzwi : 4
- Wersja : Special
WYPOSAZENIE:
- 18" felgi Borbet
- zawieszenie gwintowane (jeszcze nie wiem jakie bo nie zdążyłem zajrzeć )
- nagłośnienie Kenwood
Offline
Fajny golfik silnik dobry - wiem bo sam mam taki. Coś będziesz modził w golfie? Jakieś plany?
Offline
ładny golfik. Podoba mi się że z zewnątrz wygląda całkiem klasycznie bez żadnych zmian w zderzakach i progach i spojlerach. Tylko felgi duże I to jest dla mnie najfajniejszy wygląd autka, klasycznie na dużych kółkach. No i super silniczek masz
Offline
Do 18" trzeba mieć dobre hamulce bo tak po materiale dostają że uff
Golfik mi się podoba
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
aby wstawić zdjęcie piszesz tak:
[-img-]http://img813.imageshack.us/img813/9484/p1040173h.jpg[/-img-]
usuwasz znak - z tego co napisałem powyżej i zadziała,
Offline
Eizon napisał:
Do 18" trzeba mieć dobre hamulce bo tak po materiale dostają że uff
Golfik mi się podoba
Musze ci powiedzieć że hamulce mam dobre bo wysoko pedał już łapie i naprawde czuć jak szybko można zatrzymać golfika
Offline
Nie ma jak zobaczyć Golfika, przynajmniej z mojej strony, popraw linki czy coś, bo jak narazie za nic nie można zobaczyć jak wygląda.
Offline
Już jest wszystko ok. A Golfik no cóż, bardzo ładny
Offline
Listwy w kolor, zobaczysz bedzie odrazu lepiej TEz sie wachalem nad tym lekko, ale warto było. A koszt no cóż 100 zł
Offline
przez ostatni miesiąc dużo porobiłem przy moim mk4
-wymiana dwumasa na jedno masowe koło + tarcza sprzęgła + docisk + łożysko
-wymiana rozrządu kompletnego
-wymiana tulej wahacza na pełno gumowe (bez wycięć)
-wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
-wymieniłem akumulator
-dokupiłem uchwyt na napoje na przód
-ustawiłem zbieżność
-zrobiłem cały serwis klimatyzacji
-przyciemniłem szyby
-założyłem anty-napad
Offline
Do cywilnej jazdy zmieniać dwumas na jednomas to głupie oszczędności. A Tarcze chociaż ze sprężynami założyłeś?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
ja zrobiłem błąd i kupiłem nówkę dwumasa a moglem zmienić już na jednomas a ty miałeś mape robiona czy zwykły chip?
Offline
No to masz tutaj plus za tarcze ze sprężynami
Ale według mnie tego nowego dwumasa to już byś nie wymienił.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline