Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie


#1 2013-04-21 20:28:21

asiek

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2013-04-21
Posty: 13
Punktów :   

zatarty silnik 1.4 16v i zamiennosc z 1.6

Witam,
jako ze do tej pory malo co siedzialem w niemieckich samochodach nie jestem pewien odnosnie kilku rzeczy zwiazanych z wymiana silnika. Nabylem Golfa IV z silnikiem 1.4 16v. Oryginalnie silnik APE ale wiem ze juz gora byla zmieniona na ta z AHW i dalej wystepowal problem ze smarowaniem i na chwile obecna silnik zatarl sie.

Jako ze jest to tylko 1.4 z marna iloscia koni to czy przy wymianie silnika mozna wrzucic blok i glowice z 1.6 - chodzi mi o to czy osprzet spasuje z 1.4 do 1.6 no i jak to potem wyglada z komputerm i wiazka ? Czy moze ten komputer bedzie mozna zmodyfikowac ?

Offline

 

#2 2013-04-22 12:55:08

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: zatarty silnik 1.4 16v i zamiennosc z 1.6

Nie i nie. Musisz zmieniać słupek albo motor.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#3 2013-04-27 16:18:35

asiek

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2013-04-21
Posty: 13
Punktów :   

Re: zatarty silnik 1.4 16v i zamiennosc z 1.6

Witam,
narazie sciagnalem gorna czesc silnika = walek ssacy zatarty zaraz przy kolku rozrzadu, az odlew zmienil kolor. Caly rozrzad w oleju. Jaki powod ze rozrzad w oleju ? Czy moze przytopil sie uszczelniacz na walku i wysralo go wlasnie tam ?

Dodam ze poprzedni wlasciciel mial problemy z cisnieniem oleju, podobno strasznie slabe bylo - wymienil pompe oleju , potem glowice i znowu pompe i juz sie poddal jak ponownie zatarla sie gora... Nie bede ryzykowal zakladaniem ponownie nowego rozrzadu i robieniem tylko gory bo wg mnie mija sie to z celem.

Moze zna ktos przyblizone koszty czesci do remontu silnika -pierscienie, uszczelnienia, uszczelka pod glowice, uszczelniacze zaworow, ewentualnie panewki ale jakos nie widzi mi sie docieranie silnika.

Prosze o podanie cen w miare dobrych materialow , info jaka firme wybierac ewentualnie czego sie wystrzegac....

Offline

 

#4 2013-04-28 14:41:06

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: zatarty silnik 1.4 16v i zamiennosc z 1.6

Wg mnie najbardziej opłaca ci się zmienić cały silnik i nie bawić się w reanimację trupa, tym bardziej, że słupek od 1.4 dostaniesz za małe pieniądze, a osprzęt zostawiasz swój.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#5 2013-04-29 14:03:00

asiek

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2013-04-21
Posty: 13
Punktów :   

Re: zatarty silnik 1.4 16v i zamiennosc z 1.6

dokladnie tak chce zrobic - kupic slupek i przelozyc osprzet ale zastanawiam sie tez czy go nie rozebrac i nie sprawdzic panewek, zalozyc nowych pierscieni i uszczelniaczy zaworowych. Jak juz mam to na wierzchu to moze to zrobie dlatego pytam jakich materialow uzyc czego sie wystrzegac i co mnie  moze jeszcze zaskoczyc.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora