Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2013-06-02 20:46:59

 luki_wch

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: DB
Zarejestrowany: 2013-06-02
Posty: 5
Punktów :   
Silnik :: 1.8T AGU
Moc [KM] :: 150
Rok :: 98

1.8T AGU pytań kilka

Witam, posiadam ten silnik w Audi A3 w sumie to Golf IV tylko w innej budzie Mam kilka pytań. Po pierwsze z tego co się orientuję ten model posiada koło dwumasowe. W jaki sposób może objawiać się jego zużycie? Auto ma nalatane już ponad 280tyś km i z tego co mi wiadomo raczej nie było wymieniane. Druga sprawa to dziwne odgłosy przy prędkości ok 40km/h coś jakbym wjechał w kamień. Strzelam, że to tarcze albo klocki choć nie mam pewności. Ostatnio doszła też jedna dziwna sprawa, auto posiada climatronic i przy włączeniu schładzacza auto pow 2tyś obr traci moc jakby jechało bez turbo, szarpie i przy wysprzęgleniu gaśnie. Po wyłączeniu schładzacza wszystko wraca do normy... Jak znajdę chwilę to podepnę go pod kompa, bo ostatnio żadnych błędów nie wywaliło. Dzięki za odp i proszę o nie kasowanie tematu ze względu na inne auto

Offline

 

#2 2013-06-02 20:56:17

 lukker

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1240164987.gif

2470384
Skąd: Starachowice/Kielce
Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 3993
Punktów :   121 
Silnik :: 1,9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110
Rok :: 1999
Imię :: Łukasz

Re: 1.8T AGU pytań kilka

1)Zużyty dwumas objawia się stukami i trzęsieniem auta przy max momencie obrotowym, przy gaszeniu czasem zatelepie.
2) Odgłos pracy hamulców pojawia się gdy są włączone, w twoim przypadku przejrzał bym zawieszenie. Koszt na stacji diagnostycznej około 20zł
3) Tu bym myślał o kompresorze klimatyzacji, może już kończyć żywot.

Offline

 

#3 2013-06-03 13:50:32

 luki_wch

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: DB
Zarejestrowany: 2013-06-02
Posty: 5
Punktów :   
Silnik :: 1.8T AGU
Moc [KM] :: 150
Rok :: 98

Re: 1.8T AGU pytań kilka

1. Dzięki
2. No będę musiał jechać sprawdzić zawieszkę
3. Tutaj padł pomysł jeszcze sprawdzenia napięcia alternatora.

Jeżeli ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co do pkt 3 to z chęcią przeczytam

Offline

 

#4 2013-06-10 08:37:00

 luki_wch

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: DB
Zarejestrowany: 2013-06-02
Posty: 5
Punktów :   
Silnik :: 1.8T AGU
Moc [KM] :: 150
Rok :: 98

Re: 1.8T AGU pytań kilka

Co do tych stuków padł pomysł wyząbkowanych opon będę musiał to sprawdzić.

Jeszcze trochę odbiegając od tematu wie ktoś, co to za puszka/skrzyneczka?

http://imageshack.us/photo/my-images/70 … 726qw.jpg/

Offline

 

#5 2013-06-10 12:50:49

 Kajor

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

7297054
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 2140
Punktów :   86 
Silnik :: 2.8
Imię :: Kajetan

Re: 1.8T AGU pytań kilka

Filtr węglowy par paliwa.


Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być sześć.

Offline

 

#6 2013-06-11 09:21:58

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: 1.8T AGU pytań kilka

Zobacz najpierw kompresor co do pkt 3.


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora