Golf 4 Klub Polska
Jestem posiadaczem Golf'a 4 1.9 TDI 90 km ALH. I mam już nabite 220 tyś km i czytając dużo artykułów wyczytałem ze po 200 tyś katalizator najlepiej wyciąć i dać za niego strumienice albo po prostu zwykłą rurę. I chciałbym się dowiedzieć czy lepiej jest wspawać strumienice czy zwykła rurę ??
Offline
Najlepiej wydłubać bebechy z kata i wsadzić z powrotem puszkę. Wówczas na przeglądzie nie doczepią się bo wszystko wygląda jak oryginał.
Offline
wsadź zwykłą rurę.
Offline
Czyli strumienica nie jest najlepszym rozwiązaniem do diesla ??
Offline
Gregorio949 wycinaj kata, wspawuj rurkę ;D a za kata jeszcze kasy dostaniesz ja za swojego wziąłem 500zł:pp i jeszcze będzie lepszy dźwięk wydechu ;D
Ostatnio edytowany przez Extreme (2013-06-15 10:10:59)
Offline
A Jak diagnostyka potem ??^^ Bo czytałem że jest różnie z tym
Offline
W zależności od tego co zrobisz:
1) jeśli wyciągniesz środek kata tylko to bez problemu przejdzie
2) jeśli wytniesz i wstawisz strumienice to tez nie powinno być problemu
3) jeśli usuniesz i wstawisz rurę to możesz mieć problemy z przeglądem, chyba że masz znajomego w branży
Offline
Ja wyciołem swojego kata i leży mi w woreczku.
Gdzie to moge sprzedać? Albo moge komuś za połowe tego co dostanie oddać.?
Offline
kutasco pytaj gdzieś na złomowisku, u mnie np właśnie tam bioraą katy .
Offline
Chciałbym zadać ostatnie pytanie. Czy jest warto zakładać strumienice do diesla czy nie ? Co ona by szczególnego robiła i czy po prostu było by lepiej słychać turbo?? Poradźcie czy zakładać czy nie warto.
Offline
Nie warto,prostą rurę wstaw
Offline