Golf 4 Klub Polska
Witam! Od niedawna jestem posiadaczem golfika z silnikiem AJM i mam problem z odpaleniem. Chodzi o to ze czasem cieżko go odpalić jak jest zimny po postoju. Zazwyczaj jak trzeba jechać, albo wrócić z pracy. Zdarza sie tak raz na 10 razy np. Pozostałe razy pali od strzału, niezaleznie zimny czy ciepły. Vag nie wykrywa żadnych błędów, kontrolki od immo i świec gasna jak trzeba, pompowtryski też ok. Mechanik który to sprawdzał zasugerował ze moze pompka w baku. W domu sprawdziłem i takiej pompki w moim golfie nie ma. Są tam tylko 2 kabelki od poziomu paliwa. Proszę o podpowiedzi.
Offline
Tak jak Łukasz pisze jest w baku.
Offline
Paliwko schodzi z filtra do baku i dlatego nie chce palić. Ale to dziwne że nie masz pompki w zbiorniku ;p
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
tak od siebie...
pierwsze zrób pomiar dawek na pompowtryski,kłaniają się też same uszczelniacze być może???,POMPA PALIWA VACUM ,coś podobnego miałem http://golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=2900
wracając do pompy paliwa w zbiorniku,powinna być!!! ,osobiście jak u siebie diagnozowałem przyczynę to wielu osobą właśnie ona siadała a co o dziwo vacum wydalała i potrafiła pociągnąć ropsko z baku..
samych przewodów do pompy w zbiorniku powinno być cztery,czyli dwa zewnętrzne do pompki i dwa wewnątrz do poziomu...
masz zdjęcie podglądowe z mk5 tu jest 5 przewodów ale na to nie patrz...
samą pompę w baku sprawdzić czy podaje ropę wystarczy odpiąć przewód doprowadzający od filtra włożyć do jakiejś butelki,druga osoba niech przekręci stacyjkę bez odpalania, wtenczas jest podawana dawka wstępna ale mega spora!!! więc trzeba uważać oby sobie nie obryzgać silnika...
Offline
Trochę poczytałem i okazuje się ze w AJM są 2 wersje, jedna z pompą w baku, druga bez. Wiec opcja z pompą odpada.
Podpowiedzcie o co chodzi z tymi dawkami? Elektryk mówił że pompowtryski są w porządku. Czy przyczyna takiego stanu nie może być przekaźnik nr. 109?
Offline
Dawki to omiń bo nie masz problemu z mocą tylko odpalaniem. Od Vacum pompy zacznij. Niech mechanik sprawdzi ciśnienie paliwa na vacum pompie.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
Dawki to omiń bo nie masz problemu z mocą tylko odpalaniem. Od Vacum pompy zacznij. Niech mechanik sprawdzi ciśnienie paliwa na vacum pompie.
co do dawek to się nie zgodzę... mi właśnie jedna pompka lała była na plusie, a reszta na minusie, problem właśnie był z odpalaniem!!!
Offline
To teraz podłącz 5 golfów pod rząd i zobacz korekty które są od -3 do +3 i będą na plusie i na minusie i będzie odpala. U ciebie raczej problem ale z Bipami był. A pompkę ktoś ci założył bo na półce leżała a klientowi trzeba założyć.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Eizon napisał:
To teraz podłącz 5 golfów pod rząd i zobacz korekty które są od -3 do +3 i będą na plusie i na minusie i będzie odpala. U ciebie raczej problem ale z Bipami był. A pompkę ktoś ci założył bo na półce leżała a klientowi trzeba założyć.
BEZ KOMENTARZA...
Offline
Znowu to samo, dziś powtórzył się problem z odpaleniem. Myslałem że problem minie po ostatniej wymianie filtra paliwa, termostatu i świec żarowych, które były wszystkie spalone. Czy pompa vacum może dawać takie objawy? Nikt w okolicy nie chce podjąć się jej sprawdzenia. Czy to sprawdzenie jest skomplikowane?
Offline
A czujnik temperatury sprawdzałeś ?
Offline
Uszczelniacze pompowtrysków zmienione. Uszkodzone były tez śruby (wybite) od regulacji pompek, co powodowało większy luz pompek i mniejszy skok tłoczka. Śruby i tzw popychacze zmienione, wszystko od nowa wyregulowane. W gniazdach pompowtrysków widać slady podtarcia co mnie trochę zmartwiło. Po pierwszym dniu zaobserwowałem że zmniejszyło sie spalanie i odpala od strzału. Czas pokaże czy dała cos jeszcze ta naprawa...
Offline
będzie wszystko ok. owe otarcia to normalne każdego to dziwi jak zobaczy pierwszy raz...zresztą masz temat dosyć dobra lektura,tam prawie na końcu strony w linku są owe otarcia pokazane a zwłaszcza dobrze widoczne na pompowtryskach...
http://forum.tdi-tuning.pl/printview.ph … 655c7f5595
Offline
Witam wszystkich serdecznie jestem nowy i zarazem od niedawna posiadaczem golfa4 19.tdi AJM i mam problem.Mianowicie w sobotę rano do pracy a tu kręci ale nie odpala,ale przekazniki cykają i nic pozatym pomocy co robić???
Ostatnio edytowany przez ziuta (2013-12-02 20:07:45)
Offline
Witam. Dla Wszystkich którzy juz sprawdzili wszystko. Znajomy wziął program diagnostyczny VCDS i zmienił mi dawkę. Jak ręką odjął :]
Offline
Witam! Po 4 miesiącach od wymiany uszczelniaczy pompek mogę śmiało powiedzieć że to była przyczyna złego odpalania. Zmniejszenie spalania to także pozytyw tej naprawy. Pozdrawiam
Offline