Golf 4 Klub Polska
czesc jestem nowy mam na imie tomek i od 2 tygodni jestem posiadaczem mk4 kombi 1.6 8v.no ale do rzeczy przy kupnie zostałem poinformowany ze moje auto miało dzwona,oraz korektę licznika z 380 000 na 220 000 km.auto kupiłem za 5 tysi wieć cudów się nie spodziewałem,dostałem 2 klucze,karte kodową książke serwisową z prawidłowym przebiegiem,instrukcje obsługi.chodzi mi o bezpieczeństwo w tym aucie,a mianowicie zaraz po kupnie auta nie sprawdzałem czy są airbagi bo byłem pewien ze nie ma wiec od razu kupiłem uzywane na szrocie z angola wyobrażcie sobie jakie było moje zdziwienie gdy zabrałem się do wymiany poduszek i okazało sie ze w kierownicy mam pełny airbag fabrycznie zwinięty,nie mogłem się doczekać az wydre airbag pasazera,wyciagnałem i hmm tez pełny sprawny .mało tego obydwa airbagi sa z tego samego roku co auto czyli 2000! po odpieciu airbagow wyskakuje błąd.wczśniej błedów żadnych nie było.jak wiadomo obowiązkową rzeczą przy systemie airbag są pirotechniczne napinacze pasów i tu zonk przy napinaczach pasów nie mam kompletnie zadnych wtyczek,z wiązki kabli tez nie wychodza zadne osobne kabelki z wtyczką przelecialem pół instalacji w poszukiwaniu rezystorów od napinaczy i co ? i nic! zły jestem bo chciałbym zeby to wszystko działało jak nalezy ,napinacze muszą byc SPRAWNE bo inaczej w razie bum gdy jaśki strzelą to głowę mi lub żonie urwie.
TERAZ KILKA PYTAŃ DO WAS KOCHANI I BARDZO WAS PROSZĘ POMÓŻCIE MI
- czy możliwe że były montowane napinacze takie jak w pasacie b5 czyli bez kabli?
- gdzie waszym zdaniem może być rezystor od napinaczy?
- jakie kolory maja kabelki idące do pirotechnicznego napinacza
- czy po podpięciu vaga da radę sprawdzic w sesorze czy byla kasowana crash data czy był wymieniony na inny ale sprawny?(wiadomo regenerowany zadziała albo nie)
-
Offline
Były z kablami http://img12.tablica.pl/images_tablicap … djecia.jpg.
Napinacz pirotechniczny masz w metalowej puszce. Co do kolory kabli to chyba żółty i szary idzie skręcone ze sobą.
Offline
Jedynie co to po kostkach możesz sprawdzić czy nie są nadtopione bo przy wypadku jest tam spora temperatura. Szczególnie poduszka kierowcy lub pasażera przednia. A crash date jedynie można sprawdzić w sposób taki czy sensor był rozbierany.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
no właśnie kostki z poduch są w idealnym stanie.tylko te nieszczęsne napinacze dziś znów leciałem po instalacji i kiszka nie ma nic ktoś się napracował aby ukryć te rezystory.a tak z czystej ciekawości czy z passata b5 podejdą do golfa 4 ?
Offline
nie wiem czy podejdą Ci kostki z passata, czy nie będzie trzeba robić jakiejś rzeźby.
Offline