Golf 4 Klub Polska
witam, mam problem który byc moze juz był tutaj omwiany, ale przosze szanownych kolegów o pomoc. Golf IV 99r i jest w nim co odkryłem przez przypadek alarm fabryczny. A ja przy klyczyku nie posiadam pilota. Po zamknieciu drzwi uruchamia sie migająca djoda. I wszsytko byłoby wporzadku gdby nie to ze ten alalrm potrafi sie sam wlaczyc i ja za kazdym razem musze schodzic i otwierac drzwi.. Wiem ze ten alarm mozna wylaczyc(nie wzbudzac) jak sie przekreci jeszcze raz kluczykiem po zamknieciu, ale to nie zawsze działa. Moje pytanie jak wylaczyc taki alarm na stale, czy istnieje jakis bezpiecznik, kabalek ktory mozna odlaczyc.. Pozdrawiam
Offline
Jesteś pewien że to fabryczny alarm? W jaki sposób on sygnalizuje? Diodę w drzwiach posiada każdy golf z centralnym.
Offline
proste to takie chyba nie będzie? ale próbuj ....czy całkiem go wyłączysz to nie wiem???
G Bezpiecznik sygnału
dźwiękowego DWA, 15 A (dla
sygnalizacji alarmu)
zlokalizuj sobie go na wykazie...
http://www.dubi.net/auto/Instalacja_GOLF_IV.pdf
Offline
dioda mruga po zamknieciu, a po ponownym przekreceniu kluczyka w prawo dioda przestae mrugac i alarm sie nie wlacza. Ale coraz czesciej mam problem z zamkiem przekrecam w prawo i dalej mruga, nie nastepuje wylaczenie alarmu. chcialmy go odpiac, wypiac calkowicie, jesli to mozliwe...
Offline
trochę pokopałem na necie ale całkowite wyłączenie chyba się wiąże z wymianą moduł,zresztą poczytaj... podobny problem z grupy VW...
http://forum.vw-passat.pl/threads/34945 … uzyciu-Vag
http://forum.vw-passat.pl/threads/34945 … -Vag/page2
http://www.auto-swiat.pl/1-seryjny-alarm-czyli-sciema
http://volkswagen.auto.com.pl/forum/vie … p?t=127490
Offline
witam,
Miałem podobny problem - alarm w moim golfie sam się aktywował.
W moim przypadku odpowiedzialny za to był zamek klapy tylnej (bagażnika). Jest tam na stałe wmontowana krańcówka (mikrostyk), która robiła powiedzmy "zwarcie".
A wszystko to było spowodowane nieszczelnością uszczelki szyby tylnej pod mechanizmem wycieraczki, uszczelka była trochę wypaczona i dostawała się tam odrobina wody, która kapała na zamek, co w połączeniu z krańcówką zamykało obwód. I tak aktywował się alarm. Spotkałem się także z nieszczelnością od strony tylnego spryskiwacza, jeśli mechanizm wycieraczki od wewnątrz (trzeba ściągnąć wewnętrzną pokrywę) jest w złym stanie to być może wycieka płyn od spryskiwacza na zamek. Co w konsekwencji prowadzi także do tzw. "zwarcia" zamknięcia obwodu. Najprawdopodobniej moja krańcówka straciła swoją hermetyczność.
Trochę mi zeszło z tym zlokalizowaniem, ale po prowizorycznym ucięciu kabla od zamka problem zniknął, wraz ze światłem w bagażniku Albo kupimy nowy zamek, albo wymienimy krańcówkę, tak można to zrobić na forum jest gdzieś instrukcja.
Ostatnio edytowany przez cudak (2015-04-28 18:05:13)
Offline
Patrząc na schemat z układu elektrycznego maniek ma rację ale jeśli masz czas przegrzeb trochę instalację bo może tak jak Grzegorz napisał nie zrobiło Ci się zwarcie gdzieś na drodze moduł - alarm.
Co to montowanych nie seryjnych zabezpieczeń można je zdezaktywować bez ingerencji w grzebane w komforcie poprzez wywalenie bezpiecznika - sam tak mam ale tego nie robiłem... poprzedni właściciel go zamontował (dioda w zaślepce przycisku dla ESP) i zdezaktywował i widać że nie ma bezpiecznika w skrzynce, brak styku na klapie maski i został tylko buczek - ale to już sam usunę razem z tymi przeklętymi czujkami "wybicia szyby"
Offline