Golf 4 Klub Polska
Witam. Mam 2 problemy z moja czarną strzałą. Pierwsza niepokojąca sprawa to, ze po odpaleniu z rana (zimny silnik) i wrzuceniu na luz słysze stuki w silniku, po wciśnięciu sprzęgła stuki ustają , czyżby dwumas mówił papa ? a druga sprawa gdy chce go troche pogonic , to przy 4 tys. obrotów , tak jakby turbo sie wylaczalo i nie wiem co jest grane. Zazwyczaj dzieje sie to na 3 i 4 biegu , na 2 moge ciągnąć go do odciecia... licze na szybka odpowiedz z waszej strony pozdrawiam !
Offline
są drgania fajery i całej budy przy hamowaniu , ale to już raczej sprawa tarcz ...
Offline
poradzi ktos cos ?
Offline
A po co ciągnąć go powyżej 4 tyś jak on już w tym momencie ma tendencje spadkową co do mocy a moment to już dawno uciekł?
Trzeba pod kompa podpiąć i sprawdzić parametry doładowania i masy powietrza.
A co do walenia z rana hmm. A to nie jest tak że delikatnie latają obroty no tak minimalnie a jak się rozgrzeje jest dobrze?\
Jeżeli tak to dwumas się po protu zacina i jest to lepsza strona tego że się rozwalił bo się przycina i nie wybija. Ja już tak 30 tys zrobiłem i nie zamierzam wymieniać.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tak wiem , co do obrotow masz racje , po prostu chce aby wszystko bylo sprawne ! Dzieki !
Offline