Golf 4 Klub Polska
Witam Panowie. Mam do was prośbe związaną z moim Golfem 4 1.9 TDI 90KM 1998r. Dokładnie mam z nim następujące problemy:
1. Jest problem z odpalaniem. Dokładnie chodzi o to, że jeżeli auto postoi dłużej (np. przez noc) to jest problem z odpalaniem. Przy zapalaniu słychać jak rozrusznik kręci (według mnie jest ok) ale auto zaskakuje dopiero po dłuższej chwili. W momencie odpalenia wydobywa się sporo dymu. Akumulator jest nowy. Problem pojawił się teraz na jesieni ponieważ w lecie wszystko było ok.
2. Podczas jazdy przy wysokich obrotach następuje nagły spadek mocy. To jest jak impuls który trwa 2-3 sekundy. Potem moc jest ok.
3. Jeżeli auto stoi na biegu jałowym do czasem występują wibracje całego auta. Jeżeli delikatnie nacisne pedał gazu wibracje ustają.
Z góry dzięki za pomoc.
Offline
1. Sprawdz sobie swiece, coraz gorsze dni jesli chodzi o teemperature i moze miec problem bo to deasel mam to samo ale jak narazie sie nie przejmuje.
2. Odma prawdopodobnie dziurawa, mam to samo i musze zakleic wszystkie turbodziury.
3. stawialbym na poduszki silnika, przenosi dragania silnik na caly samochod.
Offline
Jeśli chodzi o odpalanie mogą to być pierwsze problemy z pompą, a jak odpala na ciepłym silniku???
Offline
Witam, mam ciekawy problem, ktory żaden mechanik nie potrafi rozwiązać, podobno silnik 1.9 TDI 90 km jest niezawodny, a jest przypadłość, że na ciepłym silniku ( nie zawsze) pojawia się zgrzyt jakby miało mi silnik rozwalić, trwa to ułamek sekundy, po wyłączeniu kluczyka problem ustaje , przy zapalniu 2 raz jest ok. Niektórzy mówią pompa wtryskowa, sterownik komputera a może akumulator. ( rozrusznik jest sprawny, został sprawdzony i koło dwumasowe tez ok. Czy ktoś z was miał podobny problem?
Offline
co do odpalenia mzoe kat wtrysku masz zły,lub masz zasniedziale klemy na aku ia za malo pradu dostaje zeby odpalił
Offline
disle potrzebuja duzo pradu zeby odpalic,a jesli masz slaby aku,lub zasniedziale klemy to moze krecic ale dostaje za malo zeby odpalic,przeczyc i spradz,albo zamien aku na inne na chwile to zobaczysz
Offline
jak jest zimny i nie osiągnie temp 90 stopni pali bez zarzutu, a jak jest ciepły to wtedy się to pojawia , tak zazgrzyta jakby miał sie silnik rozwalic, a co myślisz o pompie wtryskowej?
Offline