Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie


#1 2011-03-06 01:57:57

x50sr

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

Zarejestrowany: 2010-09-08
Posty: 497
Punktów :   
Silnik :: BVR
Moc [KM] :: do pomiaru
Rok :: 2005-silnik

CHIP TUNING MK4 1.6

brat pozyczył się golfiny i uzyskali 109 koni i 164 NM

powiem szczeże że na tle TDI to żenada ... bo uzyskali 8 koni w górnym zakresie i 19NM

a z drugiej strony to ciągnie niżej , albo mi się tak tylko wydaje , co gorsza nikt mnie o pozwolenie nie pytał ani nic , tylko w pracy sie pobawili i niestety lepsze wyniki powodowały krzywą łamaną momentu obrotowego i stąd poszła uwaga do mnie że zapewne coś z autem mam nie tak , z tym że jak dla mnie jezdzi OK

i teraz mam pytanko do was , czy ktoś z was próbował wcześniej modyfikować swojego golfa ?

bo ja juz wcześniej miałem przez goscia z skody wprowadzane poprawki po czym znów oni zrobili swoje i go schamowali na przenośnej hamowni ( takiej na iveco ) ogołem jesli ktos by chciał sprawdzić swoją moc to z małopolski zbierzmy 20 osob i wyjdzie po 50 zł bo pojedynczo nie pamiętam ile ale się nie opłaca , 10 osob 75 zł

w każdym razie moje niezadowolenie wynika z faktu że CHCIAŁEM GO HAMOWAĆ GADA NA POPRZEDNIM KONFIGU a nikt tego nie zrobił co jak dla mnie jest podejsciem ogółem nieprofesjonalnym , debilnym  co prawda poprzedni konfig równierz był bez hamowni ale gosc miał gotowy konfig ...  no i wykonał test drogowy przed i po ...

co wy o takim podejsciu tzn gotowe mapy zapłonowe , brak hamowni lub brak hamowania przed konfigiem sądzicie

Offline

 

#2 2011-04-02 20:35:13

 tomesko

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Jastrzębia, Kraków
Zarejestrowany: 2011-02-08
Posty: 25
Punktów :   
Silnik :: TDI 1.9 AGR
Moc [KM] :: 97,6 KM,209,5 NM
Rok :: 1998

Re: CHIP TUNING MK4 1.6

Tak jak piszesz dla mnie jest to nie profesjonalne, debilne i nie odpowiedzialne ze strony tunera jak i właściciela pojazdu który daje sobie wgrać coś na co nie wiadomo jak zareaguje silnik i jaszcze wierzy na słowo . Tak można bardzo szybko wykończyć motorownie . Najpierw trzeba sprawdzi co dany silnik sobą reprezentuje a później decydować się na poprawki map pod dany samochód. Bo w jednym aucie będzie w bożątku a drugi wywali wał bokiem. Pewnie że jest to tańsze, jak komuś nie zależy na swojej maszynie to jego sprawa.

Hamowanie przed i po jest tak samo ważne bo wiemy że dana operacja spełnia nasze oczekiwania i mamy jakąś część wiedzy czy silnik wyzionie lub nie ducha.

Offline

 

#3 2011-04-05 13:15:25

x50sr

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

Zarejestrowany: 2010-09-08
Posty: 497
Punktów :   
Silnik :: BVR
Moc [KM] :: do pomiaru
Rok :: 2005-silnik

Re: CHIP TUNING MK4 1.6

tzn w przypadku silnika wolno ssącego to na seryjnch wtryskach i wałku rozrządu nic ciekawego nie zdziałam , moja obawa jedynie sie tyczy tego czy wczesniej nie było lepiej . i raczej na całość nie zareagowałem z entuzjazmem, ale obecnie olewam to i odnosze wrażenie że auto mi mniej pali no ale cóż

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora