Golf 4 Klub Polska
sprawdz szczotki od alternatora, czy kabel niejest gdzies przerwany i czy nie styka sie z czesciami silnika, akumulator ma napiecie bardzo dobre, a silnik pracuje rowno..??
Offline
tak silnik pracuje wysmienicie a szczotki zeby sprawdzic to trzeba wyjac alternator tak z tego co widzialem to alternator jest firmy hitachi i jest ciezki dostep do szcotek chyba trzeba go rozpolawiac mialem podobny roblem w unie i tam byla walnieta dioda a na vagu by cos wykazalo?
Offline
pasek jest ok a ile wytrzymuja szczotki w dislu
szczotki wraz z regulatorem napiecia tak
a wiesz moze ile bylo rodzajow alternatorow montowanyc w tych latach w dislu bo pewnie valeo ma inne bosch inne i ten hitachi inne
Offline
ja mam takie oznaczenie 028903029G 120 14V LR 1120-701 HITACHI JP
wiesz moze ile takie szczotki z regulatorem moga kosztowac
masz moze dojscie do katalogu servisowego ETKA bo jestem zainteresowany
Offline
nie nie zakupilem szukam calego najlepiej nowego alternatora bo naprawa tego moze nie miec sensu szczotki i regulator kosztuja 160zl na 100% nie wiadomo czy to to to nastepnie trzeba bedzie diody ktore mozna kupic za 130 zl wypadalo by wymienic lozyska wiec nastepne 100zl teraz robocizna wiec sam rozumiesz
problem znikl po wymianie alternatora kupilem go na gieldzie w gliwicach nowy za 300zl tylko ze 140a a nie 120a i firmy bosch
Offline
Hej , mam bardzo identyczny problem o jakim tutaj piszecie a mianowicie mryganie oswietlenia zewnetrznego i wewnetrznego najbardziej widoczne na biegu jałowym i delikatnie zanikajace po dodaniu gazu , czesto po zatrzymaniu sie kiedy silnik stoi na wolnych obrotach słychac nierówną prace silnika ,ktos coś podpowie. Pozdrawiam
Offline