Golf 4 Klub Polska
bedzie mniej palił niż teraz ale bedzie tak samo palił jak wcześniej
musisz sprawdzić przełożenia ostatnich biegów w skrzyni... może są takie same a główny jest inny i dup...
nie wiemc zy bym pojechał spowrotem do takiego "mechanika"
Offline
cóz palił napewno nie będzie mniej , jedynie szybciej przyspieszał , ja sobie nie wyobrazam aby diesel przy 3500 jechał 110 , bo tak sie jezdzic nie da , bo biorąc pod uwage : charaketrystyke silnika diesla ( ciagnie od dołu (szczególnie doładowany) i raczej wysoko sie nie kreci ) , swoja droga przy 180 miałbys 5700 obrotów tak sie dieslem nie da jezdzić , natomiast w silniku benzynowym było by OK w dieslu na piatym biegu idealnym rozwiazaniem było by przełożenie które nazwiemy 27 a Twoje nazwijmy 32 czyli przy 27 na 5 biegu przy 80 na godzine masz około 2200rpm a w Twoim 32 masz 2550 ale juz przy 150 w Twoim 32 jest 4800 obrotów a w 27 masz 4000 . no i w 27 przy 4800 obrotów masz predkosc 180 km na godzine , wiec v max zmienia sie bardzo .
wczesniejszy stosunek skrzyni biegów starej do obecnej wynosi 25:32 wiec stara skrzynia była jeszcze dłuzsza (tzn oferowała więce obrotów koła na minute przy mniejszej ilosci obrotów wału korbowego na minute ) niz oferamowana przezemnie która by porawiła przyspieszenie Twojego sdi z 18 sekund do 100 na moze jakies 17 a ta jaka masz obecnie to moze z 1.5 sekundy CI dała , bo przy takiej mocy duzo sie zyskuje przełożeniami ale v max drastycznie spada , bo do np silnika benzynowego nie ma problemu założyć Twoja obecna skrzynie gdyż jest nawet dłuższa od mojej jak sie nie myle ale kręce się do ponad 6000 i to bez zadnego bólu i predkosc obrotowa 4000 przy 150 to zaden problem dla benzynki a jazda z Twoją obecna skrzynią będzie z czasem bardzo uciązliwa , bo to 1/6 większa praca silnika niz oryginalnie czyli zamiast robic 600 km zrobisz 500 przy tej samej pracy silnika , więc jak spalanie ma spaść ?
oczywiscie do 90km/h spalanie będzie bez większych zmian
Offline