Golf 4 Klub Polska
witam,posiadam w moim AJM zawór EGR a w nim 2 otworki małe po bokach z których cieknie olej co oznacza uszkodzenie uszczelniacza trzonka zaworu, w związku z tym zbudowałem Oil Catch Tank (separator oleju) i w duzym stopniu ograniczyło to przedostawanie się oleju ze skrzyni korbowej do dolotu, jednak ostatnio zauważyłem ze podczas pracy silnika przez te 2 otwory zawór zasysa powietrze z zewnatrz co jest równoznaczne z nieszczelnym układem dolotu a tego nikt nie chce...chciałbym się dowiedziec czy mogę zaslepic te małe otworki bez żadnych konsekwencji bo na pierwszy rzut oka wydaje się to nie byc żadnym problemem (zaślepic i spokój) ale nie potrafię stwierdzic do czego służą te otworki i czy zaslepiając je nie uszkodzę czegoś...
Offline
Otworki są do tego żeby wilgoć nimi wychodziła.. Oraz olej który prędzej czy później przedostanie się i rozpuści memrane od zaworu EGR.. Ja robiłlem tak że cały ten grzybek na górze wywalałem. Ośkę od EGR odwiercałem od doły i wybijałem.. Później zaspawałem Tigiem i zakładałem grzybek spowrotem..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline