Golf 4 Klub Polska
Witam, mam problem z uruchomieniem auta. Po przekręceniu kluczyka na zapłon mruga kontrolka immobilisera i nie mogę uruchomić auta. Przedtem grzebałem trochę w VAG COM. A dokładnie zrobiłem tylko to:
"Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie.
Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, następnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika"
Nic więcej nie ruszałem. Sprawdzałem tylko funkcje jak są w programie.
Umiem uruchomić teraz auta ale innym sposobem. Otóż, przekręcam kluczyk na zapłon (mruga immobiliser), pilotem zamykam drzwi, cofam kluczyk do pozycji 0 ale go nie wyciągam, przekręcam kluczyk na zapłon (immobiliser gaśnie) i mogę odpalić auto.
Dlaczego teraz tylko takim sposobem mogę je odpalić?
Dodam, że gdy auto już odpali to mruga kontrolka świec żarowych.
Proszę o pomoc.
Offline
a co mialo na celu sprawdzenie tego co chciales sprawdzic ?
Offline
On pousuwal zapisane kluczyki i teraz wszystko mu się rozkodowalo.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
no na to wygląda...
Offline
Z tamtym problem sobie poradziłem. Zamontowałem nowy licznik i mam problem
Czasami gdy przekręcam kluczyk na zapłon to żadna kontrolka się nie zaświeci. Wyświetlacz także się nie załącza. Zero reakcji ze strony licznika.
Godzina i przebieg cały czas jest widoczny .
Wyciągam kluczyk wkładam z powrotem przekręcam na zapłon i kontrolki się zaświeca (Raz na kilkanaście - kilkadziesiąt razy!)
Czasami próbuje tak po kilkanaście razy i nic.
Gdzie szukać rozwiązania tego problemu?
Na starym liczniku nigdy nie miałem takiego problemu. Zakupiłem "nowy" i zaczął się własnie ten problem.
Proszę o pomoc.
Offline
Problemu w liczniku masz szukać
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jezeli Licznik stary za każdym razem reaguje a nowy co jakiś czas to chyba nalewki wina licznika.
jakieś zimne luty czy coś.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline