Golf 4 Klub Polska
Celuje w wysokie wartości, jestem w trakcie wielu modyfikacji.
Przy męskiej suszarce ponoć zaczynają występować różnice w zależności od zastosowanego kolektora ssącego.
Po wpisaniu w google "custom intake manifold 1.9" wyskakuje kilka wersji przerobionych kolektorów,
między innymi takie jak na obrazkach poniżej.
Która będzie ewentualnie lepsza wg was, może ktoś ma doświadczenie w tym zakresie
Moim zdaniem wersja z monolitu aluminiowego powinna być lepsza, ponieważ nie posiada ona kierownic do każdego z cylindrów z osobna a podaż powietrza do każdego z cylindrów będzie na zdrowy rozsądek o wiele bardziej wyrównana względem siebie aniżeli w stosunku do drugiego obrazka, gdzie rozpędzone powietrze odbija się od końca rury i tam powstają zawirownia zanim powietrze wpadnie do poszczególnego cylindra.
Ponadto łatwość wykonania tego pierwszego przemawia dodatkowo na jego plus.
Czekam na opinie z Waszej strony, pozdro 600.
Lub wersja 2
Offline
Witam.
A napisz w jak ogromne moce calujesz że zająłeś się kolektorem ssacym?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
To wszystko wyjdzie w praniu, przypuszczam że na program przyjadę do Ciebie, ale to już po nowym roku. Wysłałem Ci tarcze do obicia z Jeleniej Góry, także temat znasz. Zawsze lepiej mieć zrobione takie rzeczy na zapas zwłaszcza kiedy wszystko jest na wierzchu, a zrobić taki kolektor to dla mnie kwestia ceny materiału wiec generalnie grosze
Offline
To faktycznie temacik znam..
Co do kolektora ssącego to 300km zrobiłem ostatnio na zwykłym od ASZ/ARL więc szkoda kasy na customowe cuda
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Tak jak mówiłem, kolektor ze szrotu 10zł, rura 60, formatki aluminium jakieś mam, tig jest, - resztę zrobię sam, także koszt wyjdzie dosłownie żaden.
/
Abstrahując od wszystkiego, pytanie brzmiało który PRZYSZŁOŚCIOWO byłby lepszy, Nawet gdyby ktoś inny celował w astronomiczne wartości?
Offline
Gdybym miał wybierać z tych dwóch to ten pierwszy.. Osobiście żadnego bym nie założył bo na rynku są dużo lepsze..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
jakiś link/źródło jak wyglądają te lepsze?
Offline