Golf 4 Klub Polska
Witam jestem nowy posiadaczem mk4 z 2003r. Mam w nim silnik o mocy 101km. Ostatnio chciałem zobaczyć jaki ma v-max i wyciągnął 165km/h. Czy to normalna prędkość?? Mi się zdaje że trochę za mało. Co o tym myślicie? Pozdrawiam
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:12:38)
Offline
Zrób logi bo coś nie tak nawet bardzo
Offline
Wczoraj wymieniony miałem rozrząd i filtr paliwa ale nie miałam okazji sprawdzić v-max. Mechanik mówił że autem bardzo dobrze się jeździ, ogólnie zbiera się na każdym biegu. Tylko na piątce zatrzymuje się na ok 3.5tys obrotów i dalej nie jedzie.
Ostatnio edytowany przez kondzik998 (2016-12-01 10:12:03)
Offline
Czyli czeka mnie prawdopodobnie wymiana turbiny jednak. Mechanik zlokalizował wyciek i rzeczywiście może to być to.
Offline
V-MAX 101KM to ok 180km/h..
Jakbyś zrobił logi kanału 008 to naprawię twój problem
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Postaram się zrobić te logi. Narazie nie ma kto mi ich zrobić, szukam kogoś kto będzie w stanie mi to wykonać.
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-18 20:13:13)
Offline
Witam miałem Golfa 4 ARL 150 km to vmaks seria 225 km/h teraz Leon ALH 90 km to vmaks 190 km/h. wiecej już nie chcialem wyciskac z niego.
Offline
krzysiek1428 napisał: "teraz Leon ALH 90 km to vmaks 190 km/h. wiecej już nie chcialem wyciskac z niego."
Chcesz abym ością się zadławił...
Offline
TataNka...co masz na mysli z tym zadławieniem się ością ?
Offline
Te 190 km/h i nie chciałem więcej...
Zjeżdżałeś z Rysy-ego w Tatrach... prostą na Wilanów ???????
za Chiny ludowe nie uwierzę w 190km/h na płaskim terenie Leona ALH 90KM.
Jeśli to fakt niech mi moderator skasuje 51 plusów na minus !!!!
Offline
Eizon wypowiedz się.
Bo wierzę w Niepokalane Poczęcie, Św. Mikołaja... itd ( nie mylić z ITD.) .
Ale w to nie wierzę.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-12-26 14:30:45)
Offline
TataNka - serio jechałem 190 km/h po co miałbym kłamać
skoro ARL fabrycznie pisze ze prędkość 216 km/h a jechałem 225 to czemu miałbym kłamać co do ALH a jeszcze turbina po regeneracji wiec ładnie chodzi...raz tylko tyle jechałem próbowałem na A1 więcej już nie chciał iść a szkoda Mi go było dalej zyłować.
Offline
Zacięcie w temacie dobre Osobiscie przy mojej zwykłej pompie , turbinie bez zmiennej geometrii i prostej równej drodze jechałem 180 km/h + dwie lub trzy grubości wskazówki od tej liczby... no ale to było 3 lata temu
Offline
Mój Ojciec miał z 7 lat temu audi a3 8L 1.9 tdi 90km i ona nie widziała tuningu..
v-max z ćwiatką w bagaźniku do bmw e39 cały kielich z podłużnicą to lecieliśmy 210km/h licznikoweco prawda nie myślałem w tedy o jakimś gpsie ;p
Ale te 180-190km/h można uwierzyć bo już długość skrzyni wchodzi w grę a im niższe obroty to prędkość też możliwa
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
eeem ASZ 225 licznikowe
PS
Ale dusiłem ile się tylko dało.
Ostatnio edytowany przez krzysiek555 (2016-12-27 20:47:42)
Offline
krzysiek555 - no to ładnie wycisnąłeś z ASZ-a bo katalogowe jest 205 km/h.
Pozdrawiam
Offline
Wkońcu udało mi się zrobić logi. Proszę o jakąś analize Z góry wielkie dzięki
Dynamiczne :
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_zqwHqS.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_9mYCpC0.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_Al3elHv.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_tkqR5.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_QkkP4.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_6kjXOJ9.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_P80XU.html
Statyczne :
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_LRt47.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_5dE4za.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_cHnT9B2.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_A5X1lG.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_2CXMYi.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_J8264PR.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_yFvP7.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_slZ36.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_3G06eP.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_43mGv8.html
Grupa 022: http://vaglog.pl/log-022_E14I4Qn.html
Offline
jak na moje przeplowomierz do wymiany zanizona wartosc mniej paliwa, 3 pompowtrysk kuleje. Ale kolega Eizon Ci rozjasni lepiej sytuacje i co to za temperatura silnika podczas logow 53 stopnie ?
Ostatnio edytowany przez khrys (2017-01-24 17:33:26)
Offline
Prawdopodobnie czujnik temp. cieczy był uwalony stąd ta temperatura, juz wymieniony i odrazu inaczej temp na zegarach się zachowuje. Jeżeli chodzi o moc to nie odczuwam jej braku jedynie V-Max to 165km/h i coś więcej jechać nie chce.
Offline
powyzej 2700 obrotow przeplywka ma dawac 850 a jest 820 i juz zaczyna spadac az do konca - nawet ponizej 700 . od tych samych obrotow jest mniejsza dawka paliwa spadajaca z 44 (przy 2700 ) na 34 ( okolicze 4200 ) no to ..... Poza tym widzę na drugim forum te same logi i koledzy piszą Ci to samo
Ostatnio edytowany przez khrys (2017-01-24 21:06:36)
Offline
Szczerze to każdy dopisuje co innego Mój pierwszy TDIk i dopiero zaczynam powoli ogarniać temat ale narazie to mętlik w głowie Puki co przepływka na tą chwile dla mnie za duży i chyba nie potrzebny wydatek w zime i tak z bardzo co autkiem nie poszaleje
Offline
Mój kiedyś miał chip-a teraz podobno jest oryg ale nie wiadomo. Wiecie jak to jest....
Offline
Panowie, przepływka wymieniona na ori i V-MAX nadal 160km/h . O co chodzi ?
Logi po wymianie
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_DoK4U.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_i61L8.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_8BN0n.htm
Offline
moj ALH 90 km wyciąga na autostradzie 220km/h HHHA i co nato mośki (:
Offline
masz za małe ciesnienie doładowania w zakresie 2800-3200 obr./min
Offline