Golf 4 Klub Polska
Witam wszystkich, na imię mam Piotr, no i nadszedł czas bym i ja zaprezentował swoją "Czwóreczkę". Za jakość zdjęć przepraszam ale większość była robiona telefonem, za jakiś czas sie poprawię i coś dodam lepszego. Proszę sie nie sugerować rejestracją, jestem z woj.pomorskiego, a dokładnie miejscowości Prabuty 20Km od Kwidzyna.
GOLF IV 1.9 TDI/GTI Exclusive
Marka: Volkswagen
Model: Golf 4
Wersja nadwozia: Hatchback 3D
Wersja: GTI TDI Exclusive
Lakier: LC9Z
Rok produkcji: 2003
Pojemność: 1896 cm³
Silnik: ARL
Moc: 150 kM
Skrzynia: manualna 6-Biegowa
Rodzaj paliwa: ON
Wyposażenie:
- Spryskiwacze reflektorów
- ABS
- ESP
- Podgrzewane przednie fotele
- Podłokietnik z przodu
- Regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
- Uchwyty do napojów z przodu i z tyłu
- Ori. alarm
- Ori. immobiliser
- El. lusterka
- El. Szyby
- Regulacja obu przednich siedzeń góra-dół
- Gniazdo 12V w bagażniku
- Trójramienna kierownica
- Przyciemniane tylnie szyby
- Podgrzewane lusterka
- Dzielona tylna kanapa 1/3, 2/3
- Centralny zamek z kluczyka
- Regulacja oparcia w odcinku lędźwiowym
- Podświetlane osłony przeciw słoneczne
- Regulacja jasności podświetlenia deski rozdzielczej
- Wykończenia drewno fortepianowe
- Climatronic
- 6x airbag
- Xenony
- Siedzenia kubełkowe
- Domykanie okien i otwieranie z kluczyka
- Światła do jazdy dziennej
- Podwójny kierunkowskaz
- Filtr powietrza K&N
- Tempomat
Plany:
[x] Emblemat GTI w grillu [już na swoim miejscu]
[x] Kratki nawiewu z bory
[x] Wycieraczka tylnia z MK V
[x] Żarówki wnętrza oraz tablicy Led
[x] Alufelgi
[x] Nakładki progowe
[x] Wymiana przewodów od turbo na silikonowe koloru czerwono/niebieski
[x] Wymiana siłownika maski na nowy, pomalowanie go na czerwono
[x] Wymiana przewodu od filtru powietrza na kolorowy
[x] Kolorowa osłona od filtra powietrza
[x] Wskaźnik doładowania
Zdjęcia:
Ostatnio edytowany przez piomalek (2017-03-22 19:59:16)
Offline
Dobry czarnuch i wyposażenia pozazdrościć
Offline
Ładnie się prezentuje, wyposażenie na duży plus
Offline
nieźle się prezentuje, silniczek na + oczywiście, no i szerokości i niezawodności życzę
Offline
Spoko Golfik, wyposażenie fajne fajne, ale ja mam skóry! hehe, ta sama wersja tylko mój w 110 AHF, ty masz za to xenona! Fajnie fajnie, szerokości. Wstawiaj gwinta
Offline
Dobra jednostka do podniesienia mocy.. Katalizator jest jeszcze?
Radio z tego co widzę to od Alhambry
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
D1ego Nie wiem z czego to radio ponieważ kupiłem od razu z tym radiem golfine.
Eizon Wiem że dobra jednostka do podnoszenia mocy, w ogóle nie łyka oleju i sam mechanik mówił że tylko go rasować. Co do Katalizatora ma na pewno ponieważ osoba od której kupiłem sprowadziła go i nic w nim nie robiła tylko właśnie radyjko wymieniane było z tego co wiem.
Offline
Jakbys jakies fibre turbo chcial to pw. I rob jak najszybciej no tu każdy w pakiety i gleby
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Powoli będę coś robił, ale fundusze mam ograniczone więc małymi kroczkami będę coś tam dłubał i modyfikował, w sierpniu na pewno kupie emblemat GTI i zostanie wymieniony płyn hamulcowy kupowany w serwisie, raczej też zakupie przycisk do podłokietnika bo jest wyłamany u mnie. Na razie nie ma konieczności wymiany klocków hamulcowych ale zastanawiam sie czy gdy nadejdzie taka konieczność nie zainwestować w ceramiczne klocki. Musze podłubać przy lampce z tyłu w podsufitce bo coś szwankuje i w popielnice z tyłu.
Ostatnio edytowany przez piomalek (2015-07-24 02:15:11)
Offline
Ładna jednostka Powodzonka w dalszych modyfikacjach i w pracy nad samochodem.
Offline
Do ceramicznych klocków potrzebne są specjalne tarcze. A jeżeli chodzi ci o klocki z domieszką ceramiki jak ATE to szkoda pieniędzy bo oprócz bardziej czystych felg efekt słaby. Lepiej brać markowe zwykłe klocki.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Emblemat GTI do grilla już doszedł i został założony, efekt jest
-Płyn hamulcowy wymieniony mechanik od razu poprawił mi klocki hamulcowe w prawym tylnym kole bo były źle założone.
We wtorek oddaje znów do mechanika golfine wymieniane będą:
-tuleje wahaczy bo obecne są popękane zostaną zastąpione tulejami firmy LEMFORDER
-końcówki drążka kierowniczego zostaną wymienione na również firmy LEMFORDER
Nowe tuleje wahaczy jak i końcówki drążka kierowniczego dostałem od poprzedniego właściciela bo miał zapasowe nowiutkie.
Więc za części nie muszę bulić kasy tylko za samą wymianę.
A poniżej zdjęcie emblematu:
Ostatnio edytowany przez piomalek (2015-08-14 13:33:01)
Offline
23.10.2015r
Problem:
-od jakiś 2-3 tygodni przy 120kM/h odcina turbinę
Sprawdzone:
-przepływka (umyta) [OK]
-zawór N75 [OK]
-przewody turbo [OK]
-gruszka [OK]
-kierowniczki turbiny [ZAPIECZONE]
Diagnoza:
-Po podłączeniu do VAGA, wyszło że turbina raz pompuje za dużo raz za mało, co wynikało z zapieczonych kierowniczek turbiny.
Działanie:
-Dzisiaj samochód odstawiłem do mechanika, czyszczona będzie turbina i EGR. Mam nadzieje, że to tylko było powodem moich problemów.
Inne:
-Mechanik stwierdził, że trzeba dolać olej do skrzyni biegów.
-Proponował mi zaślepienie EGR-u, nie zgodziłem sie.
-Siłownik od maski już powoli zbliża sie do wymiany. Nowy już zakupiony, jeszcze tylko pomalować go na czerwono.
-Planuje w niedalekim czasie wymianę przewodów od turbo na silikonowe czerwone.
Po odebraniu auta podzielę się stwierdzeniami czy pomógł zabieg czyszczenia turbiny.
Ostatnio edytowany przez piomalek (2015-10-23 22:27:44)
Offline
Miałem to samo turbo do czyszczenia i będzie ok
Offline
24.10.2015r
Dzisiaj odebrałem swoją Golfine, problem został rozwiązany. Powodem moich problemów były zapieczone kierowniczki turbiny, na zdjęciu jakie mi pokazał mechanik widać było jakie są zasyfione całe.
Offline