Golf 4 Klub Polska
Witam. Podczas hamowania silnikiem ( jest rozgrzany) lub gdy się zadławi i tylko wtedy wyskakuje błąd 17586 p1178 35-10. (Linearna sonda lambda.Przerwa w zasilaniu prądowym.) Jakieś pomysły ? sonda jest pięcioprzewodowa NGK przepracowała ok. 130 tys.kilometrów. W pracy silnika nie ma zmian w spalaniu też. Po kilku odpaleniach sama gaśnie. Czy to jej koniec? Jeżeli tak to jaki polecacie zamiennik. Pozdrawiam.
Offline
Wejdz w kanał 002 w vagu i zobacz jak pracuje sonda gdy zapala się błąd
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Cześć Eizon. Podczas hamowania silnikiem vag pokazuje wskazania sondy 0,0%, również podczas zapalenia się check 0,0%. Po tym fakcie podczas dalszej jazdy cały czas 0,0%. Ponowne odpalenie silnika i wykasowanie błędu lub kilkakrotne odpalenie ''uruchamia'' sondę. Co o tym sądzisz, jeżeli muszę kupić nową to jaki proponujesz zamiennik. Pozdrawiam.
Offline
Wychodzi na to że sonda nie działa w ogóle..
Więc trzeba wymienic
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline