Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2016-11-15 20:00:39

 kolunio21

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

Skąd: TczeVW
Zarejestrowany: 2014-01-12
Posty: 308
Punktów :   
Silnik :: AZD
Moc [KM] :: 105
Rok :: 2002
Imię :: Rafał

Stukanie na małych nierównościach

Siemka.
Panowie mam problem którego nie mogę zdiagnozować, od kilku dni coś mi popukuje, najbardziej słychać na małych nierównościachnp na parkingu jadąc powoli,
byłem na stacji diagnostycznej, sprawdzali i padło na łączniki stabilizatora, które wymieniłem następnego dnia a stuki dalej slychać;/ dziś umówiłem się mechanikiem bo podejrzewałem tulejki na stabilizatorze, mechanik rozebrał i mówił że są ok poskładał sprawdził wahacze i mówił że sworznie itp są ok, na poduszkach amorka luzów nie czuć ( wymienione w zeszłym roku na lemfordera) amorki na stacji pokazują po 80%.
Nie wiem sam już a nie chce wszystkiego bez sensu wymieniać, może ktoś się spotkał z czymś podobnym ?

Offline

 

#2 2017-08-07 15:05:57

gulf4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2017-07-20
Posty: 6
Punktów :   

Re: Stukanie na małych nierównościach

HEj, mam podobnie, podejrzewam koncowki maglownicy.

Offline

 

#3 2017-08-19 20:52:54

 gruszka95

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

19707410
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2014-10-14
Posty: 72
Punktów :   
Silnik :: 1.4 Benzyna
Moc [KM] :: 75
Rok :: 2003
Imię :: Andrzej

Re: Stukanie na małych nierównościach

Sprawdz tuleje tylnej belki, potrafia sie dac we znaki. Sam ostatnio zaliczylem wymiane drazkow, koncowek, swozni, lacznikow i gum stablizatora + wczesniej tuleje. Roznica ogromna ale najwiekszy halas robily wlasnie tuleje.

Offline

 

#4 2017-12-03 11:49:03

gulf4

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2017-07-20
Posty: 6
Punktów :   

Re: Stukanie na małych nierównościach

sprawdzę jeszcze tylną belkę, dzięki

Offline

 

#5 2017-12-04 19:37:03

 andrew2805

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961004.gif

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2012-04-21
Posty: 622
Punktów :   
Silnik :: 1,8 T 20v AUM
Moc [KM] :: 150
Rok :: 2001
Imię :: Andrzej

Re: Stukanie na małych nierównościach

Mi ostatnio pukało na dołach lub pod obciążeniem i okazało się że tłumik stuka o belkę 

Offline

 

#6 2018-02-12 13:33:32

Kostek86

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2018-02-12
Posty: 1
Punktów :   

Re: Stukanie na małych nierównościach

Odgrzebuję - Panowie, stuki na nierównościach i na sierżantach również, drążki są nowe, sworznie i wahacze sprawdzone. Co jeszcze moze być?

Kurde boję się, że to właśnie maglownica

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
psychoterapia Piła metki nasza wioska pl elektronika