Golf 4 Klub Polska
Kolejna wada jaka dostrzegłem u silnika ulany jest od strony kolektora nie wiem czy czasem turbina nie siada ??? A jak nie to co możne być przyczyna ?/ A i jeszcze jest tu ulana oznaczone znakiem zapytania bo nie wiem co to pod dolana uszczelka http://images04.olx.pl/ui/2/87/37/f_36698037_9.jpeg chodzi mi o to cos kolo werza prowadzacego od interculera
Offline
nie nie kopci niestety
Offline
nie wiem jak w vw TDI . ale miałem ten sam problem w volvo v40 1.9 TD (F8QT z renault) .
okazało się że to "przewód odprowadzajacy olej od turbiny".
oczywiscie stwierdził to fachowiec bo volvo nalezy do siostry i naprawia go u pana "mietka" w garażu . do naprawy uzył poxyliny smiga do dzis , ale pasuje to zrobic
ps. oczywiscie tez nie kopcił ani nic
Offline
Olej na ERG to najprawdopodobniej uszczelniacz na grzybku zaworu EGR puścił .Jezli chodzi o rure od intercoolera to normalne ze jest tam olej, nie musisz sie martwic, chyba ze ciagle ci kapie z tego miejsca duza ilosc oleju to mozliwe ze pada turbo. Inne zacieki to mozliwe ze wycieka z ERG i splywa po silniku.
Offline
Jaki masz olej wlany? Mi typ przy wymianie oleju jak sprowadziłem swojego golfika powiedział że olej 0w40 został wycofany z tych aut dlatego że strasznie okopcał silniki i teraz mam inny i jest suchutko i czyściutko
Offline
mnie sie wydaje ze turbinka siada bo olej jest w wężu od egera hmm czy nie to jest wina ??
Offline
Czas zaślepić ERG i wyłączyć zawór w kompie. Nie zdajesz sobie sprawy jak teraz wygląda twój kolektor dolotowy.... Syf z kiłą smoła z piachem i osadem z oleju. Auto dostaje mniej powietrza i słabiej idzie... moja propozycja. Zaślepić ERG blachą kwasową 1mm minimum wyłączyć w kompie i ... najwazniejsze wyczyścić kolektor dolotowy. Teraz to tak jak byś biegł za 100m i miał na ustach założoną gęstą maskę.... zdejmij maskę a przelecisz bez wysiłku te 100m , tak samo jest z autem. żeby szedł musi dostać powietrza
Offline