Golf 4 Klub Polska
Witam. Silnik w golfie IV TDI 74 kW jest na pompie wtryskowej czy na pompowtryskiwaczach? Zdjęcia dla ułatwienia:
http://pokazywarka.pl/db4bta/
Na internecie wyczytałem, że na pompowtryskiwaczach. Często się one psują? Duży koszt naprawy jest związany z nimi? Czy kupilibyście takie auto?
Offline
Tak Kolego Te Silniki Sa Juz Na Pompowtryskach Jesli Chodzi O Awaryjnosc To Zalezy Jak Trafisz Jesli Silnik Chodzil Na Dobrym Paliwie Filtr Paliwa Byl Na Czas Wymieniany To Zero Problemow Ja Swojego Golfa Tez Mam Na Pompowtryskach Oznaczenie Ajm 115km A Jesli Chodzi O Koszt Naprawy To W Aso W Opolu U Lelka Pompowtrysk Kosztuje Okolo 1800zl Za Sztuke Wiec Jak Cos To Lepiej Kupic Uzywke
Offline
przepraszam że po takim czasie ale ...
z tego co mi wiadomo w przypadku pompowtryskiwaczy należy nie tylko pilnować filtra ale i stacji na której tankujemy.
podobna sytuacja jest w HDI
ps. wtryski do HDI 1500zł , regeneracja 300 - nie zawsze zakończona powodzeniem. Nie wiem dokładnie co i jak z regeneracją ale taką opinie słyszałem
Offline
WItam
Przy ucuchamianiu silnika zimnego pojawia się dość słyszalny zgrzytek, problem znika gdy silnik jest nagrzany, co to może być, pojawiło się to gdy temperatury na dworzu spadły poniżej powiedzmy 15 st. Wyczytałem że może to być zgęstniały olej w skrzyni biegów, może koło dwumasowe, nie wiem - poradźcie coś ?? - silnik 1.9 74 KW - pompowtryskiwacze
Offline
Szczerze mówiąc, nie wiem jaki tam olej jest, bo niedawno go kupiłem - jest po wymianie w serwisie VW, musiałbym na fakture zerknąć a nie mam jej przy sobie. co do zgrzytu to chyba zdiagnozowali problem w warsztacie, rozrusznik do regenracji - tak się mocno wydaje - możliwe że na zimnym silniku zgrzyt jest bardziej słyszalny niż na ciepłym - jeżeli faktydcznie miał by to być rozrusznik ?
Offline
Witam niedawno zakupiłem VW golfa 99r. silnik 1.9 tdi 90KM i mam klopot z paleniem, pali ale musze dlugo krecic okolo od 3 do 5 sekund , wymienilem filtr paliwa przewody , i dalej nic, problem z paleniem jest tez na cieplym silniku prosze o pomoc kogos kto mial kiedys tego typu problem ... GG 8489224
Ostatnio edytowany przez daniell89 (2010-11-05 22:49:40)
Offline
najprawdopodobniej masz AXR czyli pompowtryski . sprawdź wlepe na podłodzę bagarznika tam jest naklejka wygląda jak numery lotka i będzie większymi literami opisane jaki motor. Lub na osłonie rozrządu po lewej stronie silnika pod osłoną . tam jest końcówa nr silnika i oznaczenie silnika. co do oleju to polecam Castrol Edge SAE 5W-40 VW 502.00/505.00/505.01 olej z normami do pompowtrysków. i tego musisz się trzymać i tak jak piszę x50sr pamiętaj nie podcieraj się szkłem i cygańskie stacje omijaj zdaleka... nawet jak ci zabraknie ropy na trasie to nie lej z takiej nawet 100ml ORLEN , BP, SHELL tylko molochy które dbają o jakość paliwa.
Offline