Golf 4 Klub Polska
Dzień dobry. Mam pewien problem z układem kierowniczym mianowicie gdy stoje na postoju kręcę kierownicą w prawo lub w lewo do końca spod spodu wydobywa się skrzypienie. Co może być tego przyczyną? VOLKSWAGEN GOLF 4 COMBI 1.9TDI 90KM (2003)
Offline
sprawdź czy masz płyn do wspomagania lub czeka Cie wymiana pompy wspomagania
Offline
BARTOLINI236 napisał:
Dzień dobry. Mam pewien problem z układem kierowniczym mianowicie gdy stoje na postoju kręcę kierownicą w prawo lub w lewo do końca spod spodu wydobywa się skrzypienie. Co może być tego przyczyną? VOLKSWAGEN GOLF 4 COMBI 1.9TDI 90KM (2003)
Nie przejmuj się tym ,to normalne !!!
Offline
na samym końcu włącza sie przelew aby mechanizmu nie przeciągnąć
Offline
Witam serdecznie Panowie.Mam ten sam problem w GOLFIE IV 1.4 z 1999 roku.tylko u mnie jest tak gdy wchodze w zakret czy nawet na postoju poruszam przy wylaczonym czy tez przy wlaczonym silniku to slysze takie zgrzytanie w okolicy przegrody slinika a wnetrza samochodu.co moze to byc czy warto rozbierac cala deske rozdzielcza?
Offline
maglownica, pékniete sprézyny?#!
Offline
Witam, podepnę się pod temat. Mnie natomiast w czasie zimy gdy temperatura spadala poniżej 0C to coś zamarzalo i nie moglem skręcać w lewo (moglem zrobić nie pelny jeden obrót kierownicą w lewo, natomiast przy skręcaniu w prawo wszystko bylo ok) jak się silnik rozgrzal to wszystko wracalo do normy dodam też, że przy tym nie pelnym skręcie w lewo gdy doszlo do końca to bylo slychać jak by się ten mechanizm przelewający wlaczal. Teraz gdy temperatury się podnoszą to gdy szybko obrócę kierownicą w lewo i w prawo to slychać skrzypienie które wydobywa się jakoś z pod kierownicy, w każdym razie nie z komory silnika. Dodam, że mialem wymienianą maglownice na regenerowaną.
Offline
Jak dla mnie to jeden z zaworów maglownicy niedomaga, skoro w jedną stronę jest ok.
Niewykluczone, że coś tam już klęka. Jaki masz stan i rodzaj płynu do wspomagania?
Offline
Dziękuję za odpowiedź. Płynu przez całą zimę nie ubyło nic, cały czas jest max. Jeżeli chodzi o kolor płynu to na 90% żółty, nie mam żadnej strzykawki ani wężyka przeźroczystego żeby to sprawdzić. Ok to co do blokowania skrętu to już mamy jeden trop, natomiast to skrzypienie w trakcie skręcania, to co to może być. Tak jak pisałem dźwięk dochodzi z kolumny kierownicy mniej więcej pod kierownicą, a nie z komory silnika i dodam że jak to zaczyna skrzypieć (cichy dźwięk, to czuć takie baaardzo delikatne wibracje na kierownicy). Jeżeli by to miało jakieś znaczenie to jak wymieniałem maglownice to całe wspomaganie troszkę ciężej zaczęło pracować, na początku myślałem, że to przez regeneracje, że musi się tam dotrzeć coś czy jak, ale przejeździłem całą zimę z tą maglownicą i bez zmian, zdaje mi się też że od momentu wymiany pompa wspomagania zaczęła głośniej pracować.
Offline